Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Batman: Arkham Asylum - poradniki

Batman: Arkham Asylum - poradniki

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Botanical Gardens #2 | Opis przejścia poradnik Batman: Arkham Asylum

Botanical Gardens #2

1 - Botanical Gardens #2 - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Drogę w dalszym ciągu blokują konary, tak więc zmuszony zostaniesz do zeskoczenia do niewielkiego tunelu - Botanical Gardens #2 - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Drogę w dalszym ciągu blokują konary, tak więc zmuszony zostaniesz do zeskoczenia do niewielkiego tunelu. W celu wydostania się na powierzchnię w pokazanym na pierwszym screenie miejscu użyj haka. Uważaj, bo tutejsze rośliny będą wypuszczały po trzy świetliste kule. Musisz się więc wykazać niezłym refleksem lub posiadać upgrade pozwalający na jednoczesne wyrzucenie trzech Batarangów.

2 - Botanical Gardens #2 - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Skieruj się w stronę przejścia prowadzącego do strefy Botanical Glasshouse - Botanical Gardens #2 - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Skieruj się w stronę przejścia prowadzącego do strefy Botanical Glasshouse. Tu do zniszczenia będą kolejne roślinki, lecz Ty powinieneś skupić się na odnalezieniu przejścia do strefy Flooded Corridor (pierwszy screen). W nowym miejscu użyj Line Launchera by przedostać się na drugi brzeg. Po wylądowaniu błyskawicznie zniszcz świetliste kule i kolejną roślinkę.

3 - Botanical Gardens #2 - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Skorzystaj z odblokowanego przez Poison Ivy głównego przejścia, przesuwając się sukcesywnie na północ - Botanical Gardens #2 - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Skorzystaj z odblokowanego przez Poison Ivy głównego przejścia, przesuwając się sukcesywnie na północ. Po dotarciu w pokazane na drugim screenie miejsce zmuszony zostaniesz niestety do ogłuszenia dwóch uratowanych wcześniej strażników, będących teraz pod kontrolą Ivy. Nie będzie z tym problemów, bo nie uzyskali oni żadnych specjalnych umiejętności.

4 - Botanical Gardens #2 - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Po wygranej walce skieruj się w lewo i w dobrze poznanym miejscu (pierwszy screen) użyj po raz kolejny Line Launchera, co pozwoli Ci przedostań się na widoczną w oddali półkę - Botanical Gardens #2 - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Po wygranej walce skieruj się w lewo i w dobrze poznanym miejscu (pierwszy screen) użyj po raz kolejny Line Launchera, co pozwoli Ci przedostań się na widoczną w oddali półkę. Skręć tu w prawo i otwórz drzwi prowadzące do strefy Elizabeth Arkham Glasshouse. Przygotuj się do stoczenia dość trudnej potyczki z Poison Ivy, czyli głównym bossem tej lokacji!

5 - Botanical Gardens #2 - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Walka ta podzielona jest na dwie główne części, przy czym pierwsza część będzie znacznie prostsza od drugiej - Botanical Gardens #2 - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Walka ta podzielona jest na dwie główne części, przy czym pierwsza część będzie znacznie prostsza od drugiej. Każda z części ma z kolei dwie fazy, które będą występowały naprzemiennie. Pierwsza faza wymaga od Ciebie pozostawania w ciągłym ruchu. Poison Ivy będzie w tym czasie próbowała złapać Cię w pnącza. Gdy tylko zobaczysz je pod sobą, wykonaj uskok. Po złapaniu mógłbyś się co prawda oswobodzić, ale niepotrzebnie straciłbyś dużo energii.

6 - Botanical Gardens #2 - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Pnącza będą pojawiały się w jednym z trzech różnych miejsc - po lewej stronie, w środku lub po prawej stronie - Botanical Gardens #2 - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Pnącza będą pojawiały się w jednym z trzech różnych miejsc - po lewej stronie, w środku lub po prawej stronie. Musisz uciekać tak długo aż awansujesz do fazy drugiej. Także i tu musisz ciągle biegać, bo Ivy będzie wystrzeliwała w Twoją stronę świetliste kule. Każde trafienie może odebrać Ci dużo punktów zdrowia, tak więc wskazane jest żeby unikać kontaktu z kulami.

7 - Botanical Gardens #2 - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
W trakcie gdy będziesz biegał zaczekaj aż Ivy na chwilę odsłoni się i wciśnij klawisz odpowiedzialny za posłanie

W trakcie gdy będziesz biegał zaczekaj aż Ivy na chwilę odsłoni się i wciśnij klawisz odpowiedzialny za posłanie "szybkiego" Bataranga, czyli takiego, który nie wymaga celowania. Ivy zostanie trafiona i dopiero wtedy straci dużo punktów zdrowia. Trafienie niestety ją rozzłości, dlatego też musisz być przygotowany do uniknięcia całej serii lecących w Twoją stronę kul.

8 - Botanical Gardens #2 - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Opisane wyżej czynności wykonuj tak długo aż Poison Ivy utraci cały pasek zdrowia - Botanical Gardens #2 - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Opisane wyżej czynności wykonuj tak długo aż Poison Ivy utraci cały pasek zdrowia. Powinieneś zauważyć, że roślina opadła na ziemię. Szybko wybierz więc z inwentarza wybuchowy żel, podbiegnij do Ivy i przygotuj ładunek wybuchowy. Resztę zobrazuje cut-scenka, a Ty po udanej akcji awansujesz do drugiej części bitwy. Gra na szczęście utworzy w tym miejscu checkpoint, tak więc nie musisz się obawiać, że w razie porażki będziesz musiał powtórzyć pierwszą część.

9 - Botanical Gardens #2 - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Druga część pojedynku będzie się różniła od poprzedniej tym, że za każdym razem gdy awansujesz do pierwszej fazy wokół Ciebie pojawią się nasłani przez Ivy przeciwnicy - Botanical Gardens #2 - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Druga część pojedynku będzie się różniła od poprzedniej tym, że za każdym razem gdy awansujesz do pierwszej fazy wokół Ciebie pojawią się nasłani przez Ivy przeciwnicy. Oczywiście znacznie to utrudni sprawę. W miarę możliwości nie wykonuj bardziej skomplikowanych kombinacji, tak by w razie czego móc szybko uciec z zagrożonej pojawieniem się pnączy strefy.

10 - Botanical Gardens #2 - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Walki możesz sobie uprościć poprzez atakowanie tych wrogów, którzy znajdują się tuż przy przepaści, gdyż przy odrobinie szczęścia spadną z tej półki - Botanical Gardens #2 - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Walki możesz sobie uprościć poprzez atakowanie tych wrogów, którzy znajdują się tuż przy przepaści, gdyż przy odrobinie szczęścia spadną z tej półki. Ponadto warto dysponować upgrade'ami poprawiającymi zdolności bitewne Batmana. Druga faza jest z kolei identyczna. Odczekuj więc aż Ivy się odsłoni i uważaj na wystrzeliwane przez nią świetliste kule.

11 - Botanical Gardens #2 - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Także i w tym przypadku musisz pozbawić Poison Ivy całego paska zdrowia - Botanical Gardens #2 - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Także i w tym przypadku musisz pozbawić Poison Ivy całego paska zdrowia. Wybierz szybko z inwentarza wybuchowy żel i podbiegnij do rośliny. Tym razem uda Ci się ostatecznie pokonać przeciwniczkę. Po zakończonej bitwie (i obejrzanej cut-scence) znajdziesz się na dachu jednego z budynków strefy Arkham North.