Batman: Arkham Asylum - poradniki

Batman: Arkham Asylum - poradniki

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ukryte osiągnięcia (zestawienie cz.1) | Fabuła poradnik Batman: Arkham Asylum

Fabuła - Ukryte osiągnięcia

Zestawienie osiągnięć

Shocking Rescue (w polskiej wersji Porażający ratunek )

Nagroda Xbox 360 : 10 punktów

Opis: W początkowej fazie gry musisz pokonać Zsasza, który będzie przetrzymywał jednego ze strażników. Będzie to miało miejsce podczas eksploracji budynku Intensive Treatment. Więcej informacji na temat sposobu zdobycia tego osiągnięcia odnajdziesz poniżej.

1 - Ukryte osiągnięcia (zestawienie cz.1) - Fabuła - Batman: Arkham Asylum - Osiągnięcia (X360) - poradnik do gry
Na początek musisz wejść do strefy Patient Pacification Chamber - Ukryte osiągnięcia (zestawienie cz.1) - Fabuła - Batman: Arkham Asylum - Osiągnięcia (X360) - poradnik do gry

Na początek musisz wejść do strefy Patient Pacification Chamber. Dobrze byłoby porozmawiać w tym miejscu z Zachem Franklinem, a dowiesz się, że jeden z więźniów przetrzymuje jego kolegę. Zignoruj lewe przejście i skieruj się prosto. Po dotarciu do schodów przejdź na wyższe piętro. Tu z kolei możesz porozmawiać z Gretchen Whistler.

2 - Ukryte osiągnięcia (zestawienie cz.1) - Fabuła - Batman: Arkham Asylum - Osiągnięcia (X360) - poradnik do gry
Udaj się na balkonik gdzie możesz porozmawiać z jednym ze strażników, bądź też od razu skierować się w lewo - Ukryte osiągnięcia (zestawienie cz.1) - Fabuła - Batman: Arkham Asylum - Osiągnięcia (X360) - poradnik do gry

Udaj się na balkonik gdzie możesz porozmawiać z jednym ze strażników, bądź też od razu skierować się w lewo. Załącz tryb detektywa i spójrz do góry. Musisz przyczepić hak do znajdującego się w tym miejscu gargulca. Na szczęście całość sprowadza się do wciśnięcia jednego klawisza. W analogiczny sposób przeskakuj na kolejne gargulce.

3 - Ukryte osiągnięcia (zestawienie cz.1) - Fabuła - Batman: Arkham Asylum - Osiągnięcia (X360) - poradnik do gry
Docelowo musisz znaleźć się na gargulcu najbardziej oddalonym od balkoniku - Ukryte osiągnięcia (zestawienie cz.1) - Fabuła - Batman: Arkham Asylum - Osiągnięcia (X360) - poradnik do gry

Docelowo musisz znaleźć się na gargulcu najbardziej oddalonym od balkoniku. Jeśli spojrzysz na pomieszczenie pod sobą, powinieneś zauważyć, że znajdujesz się bezpośrednio za Zsaszem. Wykonaj teraz atak Glide Kick (szybowanie połączone z kopniakiem), również poprzez wciśnięcie jednego klawisza (w momencie gdy nad głową wroga pojawi się znak Batmana). Po wylądowaniu błyskawicznie dobij więźnia (takedown) poznaną już wcześniej kombinacją.

Leave No Man Behind (w polskiej wersji Nie zostawiaj nikogo )

Nagroda Xbox 360 : 10 punktów

Opis: W trakcie eksploracji budynku Intensive Treatment (po raz pierwszy) musisz uratować strażników oraz doprowadzić do usunięcia toksyn Jokera. Uwaga! Jeżeli pominiesz jakąś osobę i zezwolisz tym samym na jej śmierć, to osiągnięcie nie zostanie przyznane! Więcej informacji na temat sposobu zdobycia tego osiągnięcia odnajdziesz poniżej.

4 - Ukryte osiągnięcia (zestawienie cz.1) - Fabuła - Batman: Arkham Asylum - Osiągnięcia (X360) - poradnik do gry
Po znalezieniu się w strefie Decontamination podejdź do miejsca, w którym stoi jeden z wartowników - Ukryte osiągnięcia (zestawienie cz.1) - Fabuła - Batman: Arkham Asylum - Osiągnięcia (X360) - poradnik do gry

Po znalezieniu się w strefie Decontamination podejdź do miejsca, w którym stoi jeden z wartowników. Możesz przyjrzeć się umierającym w kolejnym pomieszczeniu strażnikom, bądź też od razu przystąpić do działania, choć i tak ich nie uratujesz. Popatrz do góry i skorzystaj z haka w celu przyczepienia się do górnej półki. Tu musisz wejść do nowego szybu wentylacyjnego. Tym razem wewnątrz szybu nie spędzisz dużo czasu.

5 - Ukryte osiągnięcia (zestawienie cz.1) - Fabuła - Batman: Arkham Asylum - Osiągnięcia (X360) - poradnik do gry
Po wyjściu z szybu udaj się w prawo i uratuj jednego z wartowników - Ukryte osiągnięcia (zestawienie cz.1) - Fabuła - Batman: Arkham Asylum - Osiągnięcia (X360) - poradnik do gry

Po wyjściu z szybu udaj się w prawo i uratuj jednego z wartowników. Musisz się tu bardzo pilnować, bo możesz zginąć jeśli spadniesz na dół. Wciśnij i przytrzymaj klawisz biegu, ruszając w stronę sąsiedniej półki. Batman automatycznie wykona skok w jej stronę. Zbliż się do krawędzi i rozejrzyj po okolicy.

6 - Ukryte osiągnięcia (zestawienie cz.1) - Fabuła - Batman: Arkham Asylum - Osiągnięcia (X360) - poradnik do gry
Musisz teraz wycelować w pokazaną na pierwszym screenie górną półkę - Ukryte osiągnięcia (zestawienie cz.1) - Fabuła - Batman: Arkham Asylum - Osiągnięcia (X360) - poradnik do gry

Musisz teraz wycelować w pokazaną na pierwszym screenie górną półkę. Po znalezieniu się na miejscu uratuj kolejnego zwisającego wartownika. Teraz musisz poszybować, tak by wylądować na pokazanej na drugim screenie niższej półce. Zbliż się do krawędzi, mając wciśnięty odpowiedni klawisz. Steruj następnie Batmanem w locie, dzięki czemu znajdziesz się w pożądanym miejscu.

7 - Ukryte osiągnięcia (zestawienie cz.1) - Fabuła - Batman: Arkham Asylum - Osiągnięcia (X360) - poradnik do gry
Tu do uratowania jest jeden z więźniów - Ukryte osiągnięcia (zestawienie cz.1) - Fabuła - Batman: Arkham Asylum - Osiągnięcia (X360) - poradnik do gry

Tu do uratowania jest jeden z więźniów. Bez obaw - od razu po wciągnięciu go na półkę zostanie ogłuszony przez Batmana. Załącz teraz tryb detektywa i ustaw się w pokazanym na drugim screenie miejscu. Musisz skorzystać z Bataranga, celując w stronę niewielkiego panelu kontrolnego. Udana akcja zaowocuje załączeniem ogromnych wentylatorów, dzięki czemu pozbędziesz się szkodliwych toksyn.

Malpractice Needs More Practice (w polskiej wersji Przeżyj walkę ze zdeformowanym najemnikiem Jokera )

Nagroda Xbox 360 : 10 punktów

Opis: Niedługo po usunięciu toksyn dotrzesz do pomieszczenia, w którym będziesz musiał stawić czoła zmutowanemu przeciwnikowi nasłanemu przez Jokera. Osiągnięcie zdobędziesz tuż po tym jak bestia zginie. Więcej informacji na temat sposobu zdobycia tego osiągnięcia odnajdziesz poniżej.

8 - Ukryte osiągnięcia (zestawienie cz.1) - Fabuła - Batman: Arkham Asylum - Osiągnięcia (X360) - poradnik do gry
Po dotarciu do strefy Secure Treatment Transfer zmuszony zostaniesz do stoczenia walki z mini-bossem - Ukryte osiągnięcia (zestawienie cz.1) - Fabuła - Batman: Arkham Asylum - Osiągnięcia (X360) - poradnik do gry

Po dotarciu do strefy Secure Treatment Transfer zmuszony zostaniesz do stoczenia walki z mini-bossem. NIE ATAKUJ mutanta. Skup się jedynie na stosowaniu uników, wykonywanych poprzez jednoczesne wciśnięcie kierunku oraz klawisza skoku. Oprócz próbującego staranować Cię bossa musisz także uważać na rzucane w Twoją stronę ciała zabitych wartowników. Broń się tak długo aż boss zatrzyma się i umrze.