Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Batman: Arkham Asylum - poradniki

Batman: Arkham Asylum - poradniki

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Arkham Mansion (cz.3) | Opis przejścia poradnik Batman: Arkham Asylum

1 - Arkham Mansion (cz.3) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Przed Tobą nowa sekwencja polegająca na unikaniu wzroku bossa - Arkham Mansion (cz.3) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Przed Tobą nowa sekwencja polegająca na unikaniu wzroku bossa. W początkowej fazie będzie nieco ciężej, a to dlatego, że Scarecrow będzie rozglądał się jedynie na boki. Zaczekaj więc aż zacznie oświetlać obszar na prawo od Ciebie i wykonaj skok nad przepaścią, chowając się za niewielkim murkiem.

2 - Arkham Mansion (cz.3) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Przebiegnij teraz w prawo i wybierz z inwentarza Batclaw - Arkham Mansion (cz.3) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Przebiegnij teraz w prawo i wybierz z inwentarza Batclaw. Gadżet ten musisz wycelować w znajdującą się nad Tobą skrzynkę, a następnie wcisnąć klawisz akcji by ją do siebie przyciągnąć, tworząc w ten sposób zasłonę. Ruszaj w stronę skrzynki i powtórz opisane powyżej czynności z drugim obiektem tego typu.

3 - Arkham Mansion (cz.3) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Tym razem zaczekaj aż boss obróci się w lewo i biegnij w stronę niewielkiego murku, na który musisz się wspiąć - Arkham Mansion (cz.3) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Tym razem zaczekaj aż boss obróci się w lewo i biegnij w stronę niewielkiego murku, na który musisz się wspiąć. Tu zacznij kierować się wgłąb ekranu. Niestety, nie nacieszysz się chwilą spokoju, bo już wkrótce na Twojej drodze staną nasłane przez Scarecrowa szkieletory.

4 - Arkham Mansion (cz.3) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Walka ta nie będzie się zbytnio różniła od staczanych wcześniej potyczek, choć w większym stopniu niż zazwyczaj będziesz się musiał przykładać do stosowania kontrataków - Arkham Mansion (cz.3) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Walka ta nie będzie się zbytnio różniła od staczanych wcześniej potyczek, choć w większym stopniu niż zazwyczaj będziesz się musiał przykładać do stosowania kontrataków. Po pozbyciu się szkieletów ruszaj prosto, a wkrótce zauważysz, że Scarecrow powrócił do dawnej rutyny. Kontynuuj przeprawę.

5 - Arkham Mansion (cz.3) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Po znalezieniu się w pokazanym na pierwszym screenie miejscu musisz się bardzo śpieszyć, a to dlatego, że po wykonaniu skoku Batman chwyci się wnęki - Arkham Mansion (cz.3) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Po znalezieniu się w pokazanym na pierwszym screenie miejscu musisz się bardzo śpieszyć, a to dlatego, że po wykonaniu skoku Batman chwyci się wnęki. Przemieść się błyskawicznie w prawo i zaczekaj z wdrapaniem się na górę zanim Scarecrow ponownie obróci się. Wykonaj skok w stronę kolejnej platformy i przycupnij na chwilę w nowym miejscu (drugi screen).

6 - Arkham Mansion (cz.3) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Musisz się teraz przedostać na najwyższą platformę - Arkham Mansion (cz.3) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Musisz się teraz przedostać na najwyższą platformę. Po dotarciu na miejsce zaczekaj aż wzrok bossa oddali się w lewą stronę i dopiero wtedy wykonaj skok. Kawałek dalej musisz ponownie chwycić się krawędzi. Przemieszczaj się szybko w prawo zanim zostaniesz zauważony. Zaczekaj aż boss zakończy kolejny cykl i dopiero wtedy przesuń się maksymalnie w prawo.

7 - Arkham Mansion (cz.3) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Zeskocz na niższą półkę i skieruj się w prawo, a po kilku chwilach dotrzesz do miejsca, w którym do pokonania będzie druga grupa szkieletów - Arkham Mansion (cz.3) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Zeskocz na niższą półkę i skieruj się w prawo, a po kilku chwilach dotrzesz do miejsca, w którym do pokonania będzie druga grupa szkieletów. Nic się tu nie zmieni w stosunku do poprzedniej potyczki, tak więc w dalszym ciągu będziesz musiał stosować udane kontrataki. Nie przesuwaj się też w trakcie walk za bardzo wgłąb ekranu, by nie znaleźć się w polu widzenia Scarecrowa.

8 - Arkham Mansion (cz.3) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Ruszaj prosto, wspinając się na znajdujący się przed Tobą balkonik - Arkham Mansion (cz.3) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Ruszaj prosto, wspinając się na znajdujący się przed Tobą balkonik. Na szczęście ta strefa nie będzie monitorowana przez bossa, tak więc będzie Ci łatwiej utrzymać Batmana przy życiu. Kawałek dalej zmuszony zostaniesz do skorzystania z linki, tak by przedostać się na wyżej położoną półkę. W dalszym ciągu podążaj w prawo, doskakując po chwili do niewielkiej wnęki.

9 - Arkham Mansion (cz.3) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Docelowo musisz znaleźć się w pokazanym na pierwszym screenie miejscu - Arkham Mansion (cz.3) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Docelowo musisz znaleźć się w pokazanym na pierwszym screenie miejscu. Czekają Cię tu dwa utrudnienia, gdyż nie tylko musisz unikać wzroku bossa, ale także ogromnego ruchomego elementu. Dobrze więc wymierz sobie drugi skok, tak by nie zginąć. Po doskoczeniu na nową półkę pozostań w ukryciu za murkiem.

10 - Arkham Mansion (cz.3) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Zaczekaj aż boss przestanie oświetlać tę okolicę i szybko przedostań się na wyższą półkę - Arkham Mansion (cz.3) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Zaczekaj aż boss przestanie oświetlać tę okolicę i szybko przedostań się na wyższą półkę. Biegnij teraz w stronę dolnej części ekranu i błyskawicznie schowaj się za pokazanym na pierwszym screenie murkiem. Odczekaj chwilę i ruszaj w prawo, po raz kolejny wykorzystując okoliczny murek w formie zasłony.