Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Batman: Arkham Asylum - poradniki

Batman: Arkham Asylum - poradniki

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Upgrade'y | Inne | Batman Arkham Asylum poradnik Batman: Arkham Asylum

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Upgrade'y

Za każdym razem gdy awansujesz na wyższy poziom doświadczenia możesz wybrać jeden upgrade. Poniższa tabelka prezentuje ich zestawienie. W początkowej fazie rozgrywki warto oczywiście wybierać najbardziej przydatne upgrade'y. Warto też jednak wiedzieć, że zdobycie ich wszystkich (a więc awansowanie na 20 poziom doświadczenia) jest możliwe i to na długo przed rozegraniem finalnej walki z Jokerem. Ważne jest jednak to żeby na bieżąco gromadzić punkty doświadczenia, nie tylko poprzez rozgrywanie walk, ale i dzięki odnajdywaniu sekretów.

NAZWA

KATEGORIA

UWAGI

Special Combo Throw

walka

Upgrade ten warto wybrać głównie po to żeby doprowadzić do odblokowania umiejętności Special Combo Boost. Sam ruch jest bardzo przydatny, skutecznie pomagając w uzyskaniu dobrego wyniku punktowego.

Special Combo Takedown

walka

Zastosowanie zbliżone do powyższego, a więc dążenie do odblokowania Special Combo Boost. Za specjalnych odmian "dobić" będziesz już korzystał nieco rzadziej, choć umiejętność ta może przydać się w trudniejszych potyczkach oraz w wyzwaniach (Challenge Mode).

Special Combo Boost

walka

Niezwykle pożyteczna umiejętność, dzięki której specjalne ciosy możesz wyprowadzać już po uzyskaniu mnożnika x5. Bardzo przydatne wtedy gdy zależy Ci na wygrywaniu walk w dobrym stylu (głównie Challenge Mode).

Combo Batarang

walka

Mało przydatna umiejętność, której działanie polega na "ładowaniu" bataranga w miarę zwiększania mnożnika. Polecam zostawić sobie ten upgrade na koniec gry.

Critical Combo Strikes

walka

Upgrade ten warto wybrać dopiero po jakimś czasie, tj. gdy zdołasz dobrze opanować zasady walki. Na bonus w postaci podwojenia mnożnika możesz bowiem liczyć jedynie wtedy gdy będzie Ci się udawało perfekcyjnie wyprowadzać kolejne ciosy.

Inverted Takedown

stealth

Bardzo fajny upgrade, który pomaga w trakcie rozgrywania tych etapów gdzie wymagane jest pozostawanie w ukryciu. Powieszenie przeciwnika na linie jest bez dwóch zdań mniej ryzykowne od ataków typu Glide Kick.

Armor Upgrade V1-V4

pancerz

Upgrade'y z tej kategorii powinieneś rozwijać W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI, w szczególności jeśli grasz na wyższym poziomie trudności. Dodatkowe punkty pancerza przydadzą się w większości standardowych walk, podczas staczania pojedynków z bossami oraz w trybie wyzwań (Challenge Mode).

Batarang Power

batarang

Średnio przydatny upgrade, który wydłuża nieznacznie czas pozostawania wroga w ogłuszonym stanie po trafieniu go batarangiem. Może się okazać przydatny jedynie wtedy gdy lubisz atakować w ten sposób z gargulców, zamiast stosowania umiejętności Glide Kick.

Twin Batarang

batarang

Tą umiejętnością warto się z kolei zainteresować. Dwa batarangi mogą przydać się w wielu sytuacjach, zarówno w działaniu z ukrycia jak i w trakcie toczenia bezpośrednich walk z siłami wroga.

Triple Batarang

batarang

Na upgrade ten polecam zdecydować się jedynie wtedy gdy bardzo przypadła Ci do gustu jego poprzednia wersja (Twin Batarang). Poza kilkoma sytuacjami (walka z roślinami Poison Ivy) dla aż trzech batarangów nie znajdziesz jednak zbyt wielu zastosowań.

Remote Control Batarang

batarang

Ręcznie sterowany batarang może być wykorzystywany do eliminacji wrogów, choć sam nie byłem jego dużym zwolennikiem. W początkowej fazie rozgrywki warto wybierać upgrade'y usprawniające pancerz i poprawiające zdolności walki wręcz Batmana.

Sonic Batarang

batarang

Upgrade ten warto wybrać tylko po to żeby uzyskać dostęp do umiejętności Sonic Shock Batarang. Samo odwracanie uwagi wrogów na nic się nie zda.

Sonic Shock Batarang

batarang

Świetny, bardzo pożyteczny upgrade. Z opcji detonowania obróż skazańców warto korzystać w trakcie każdej nowej potyczki w końcowej fazie gry. Za każdym razem upewnij się jednak żeby obok siebie stanęło kilku skazańców, gdyż atak ten możesz przeprowadzić tylko raz w danej lokacji.

Multiple Frequency Detonator

żel

Praktycznie bezużyteczna umiejętność, dzięki której możesz detonować wybrane przez siebie ładunki. Upgrade zakup tylko jeśli podobają Ci się "zabawy" z żelem. W przeciwnym wypadku w zupełności wystarczy opcja standardowej detonacji wszystkich ładunków.

Auto Proximity Detonation

żel

Minimalnie ciekawszy upgrade od powyższego. Dzięki tej umiejętności nie musisz martwić się o to czy podłożony ładunek zdetonujesz we właściwym momencie.

Cryptographic Range Amplifier

sekwencer

Upgrade ten powinieneś wybrać od razu po odblokowaniu sekwencera. Pozwoli Ci to na uzyskanie dostępu do niedostępnych w inny sposób sekretów.

Cryptographic Power Amplifier

sekwencer

Ten upgrade z kolei dobrze byłoby wybrać po uzyskaniu Cryptographic Range Amplifiera, najlepiej w momencie awansu na kolejny poziom doświadczenia.