Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Batman: Arkham Asylum - poradniki

Batman: Arkham Asylum - poradniki

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Medical Facility (cz.2) | Opis przejścia poradnik Batman: Arkham Asylum

1 - Medical Facility (cz.2) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Podbiegnij do lekarza, co zainicjuje cut-scenkę - Medical Facility (cz.2) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Podbiegnij do lekarza, co zainicjuje cut-scenkę. Musisz teraz pokonać nasłanych na Ciebie przez Jokera zbirów. Z racji tego, że nie używają oni broni palnej, nie powinno być z tym problemów. Po wygranej walce ponownie podejdź do więzionego lekarza i wciśnij klawisz akcji żeby go oswobodzić. Możesz już powrócić do strefy Upper Corridor.

2 - Medical Facility (cz.2) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Do uratowania pozostał już tylko doktor Kellerman - Medical Facility (cz.2) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Do uratowania pozostał już tylko doktor Kellerman. Na początek powróć do rozwidlenia, a następnie wybierz niezbadany jeszcze korytarz, prowadzący na południowy-zachód (niebieska linia). Po drodze do zlikwidowania będzie dwóch bandziorów. Ogłusz ich, a następnie wybierz znajdujące się za nimi przejście, prowadzące do strefy Patient Observation.

3 - Medical Facility (cz.2) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Zbliż się do widocznych w oddali dwóch przeciwników i szybko się z nimi rozpraw - Medical Facility (cz.2) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Zbliż się do widocznych w oddali dwóch przeciwników i szybko się z nimi rozpraw. Po wykonaniu tej czynności wysłuchaj komentarza ze strony znajdującego się w środku strażnika. Twoje zadanie będzie polegało na pozbyciu się szkodliwych toksyn. Załącz tryb detektywa, popatrz do góry i użyj haka żeby chwycić się niewielkiej półki.

4 - Medical Facility (cz.2) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Po dotarciu na górę skorzystaj z pokazanego na pierwszym screenie wejścia do szybu wentylacyjnego - Medical Facility (cz.2) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Po dotarciu na górę skorzystaj z pokazanego na pierwszym screenie wejścia do szybu wentylacyjnego. Przejdź przez szyb, a po chwili znajdziesz się nad salą z toksynami. Udaj się tu w prawo i z pokazanego na drugim screenie miejsca wyceluj w pierwszy z paneli kontrolnych. Musisz oczywiście użyć Bataranga.

5 - Medical Facility (cz.2) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Dla odmiany udaj się teraz w lewo - Medical Facility (cz.2) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Dla odmiany udaj się teraz w lewo. Z pokazanego na pierwszym screenie miejsca musisz poszybować na położoną niżej półkę. Po wylądowaniu wskocz na wyższy balkonik i z tego miejsca wyceluj w pokazanego na drugim screenie i zwisającego na linie przeciwnika. Powinien on wylądować w znajdującym się pod nim pomieszczeniu.

6 - Medical Facility (cz.2) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Musisz teraz doskakiwać do pokazanych na pierwszym screenie kolejnych półek - Medical Facility (cz.2) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Musisz teraz doskakiwać do pokazanych na pierwszym screenie kolejnych półek. Należy się tu bardzo pilnować, bo jeśli spadniesz na dół, będziesz miał naprawdę niewiele czasu żeby powrócić na górę. Po dotarciu na ostatnią półkę zwróć się w stronę zachodniej ściany i wyceluj w pokazany na drugim screenie panel kontrolny.

7 - Medical Facility (cz.2) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Teraz musisz poszybować na jedną z niższych półek, tak by zbliżyć się do pomieszczenia, do którego wpadł zwisający na linie przeciwnik - Medical Facility (cz.2) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Teraz musisz poszybować na jedną z niższych półek, tak by zbliżyć się do pomieszczenia, do którego wpadł zwisający na linie przeciwnik. Po wylądowaniu obróć się w prawo i zlokalizuj ostatni już panel kontrolny. Po oczyszczeniu pomieszczenia zeskocz na dół i porozmawiaj z Aaronem Cashem (strażnikiem).

8 - Medical Facility (cz.2) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Możesz już wyjść z tego pomieszczenia, przechodząc do Upper Corridor - Medical Facility (cz.2) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Możesz już wyjść z tego pomieszczenia, przechodząc do Upper Corridor. Musisz teraz powrócić aż do Sanatorium, tak więc podążaj zgodnie ze śladami wyznaczanymi przez niebieską linię. Po drodze wpadniesz na nowego przeciwnika i po raz pierwszy będziesz musiał użyć ogłuszenia peleryną. Atak ten wykonuj za każdym razem gdy nad głową wroga pojawi się czerwona ikonka.

9 - Medical Facility (cz.2) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Skorzystaj z drzwi prowadzących do strefy Sanatorium, a po dotarciu na miejsce automatycznie załączy się cut-scenka - Medical Facility (cz.2) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Skorzystaj z drzwi prowadzących do strefy Sanatorium, a po dotarciu na miejsce automatycznie załączy się cut-scenka. Po jej zakończeniu znajdziesz się na gargulcu, a pomieszczenie będą patrolowali trzej uzbrojeni przeciwnicy. KONIECZNIE zaczekaj aż wrogowie rozejdą się, przystępując tym samym do patrolowania różnych sekcji tego pomieszczenia.

10 - Medical Facility (cz.2) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry
Teoretycznie mógłbyś od razu uciec z tej lokacji, ale ja proponuję rozprawić się w pierwszej kolejności ze skazańcami - Medical Facility (cz.2) - Opis przejścia - Batman: Arkham Asylum - poradnik do gry

Teoretycznie mógłbyś od razu uciec z tej lokacji, ale ja proponuję rozprawić się w pierwszej kolejności ze skazańcami. Bądź bardzo cierpliwy i nie atakuj ich dopóki się nie rozejdą. Po każdej udanej akcji błyskawicznie powracaj na gargulca. Gdy będzie już bezpiecznie zeskocz na dół i skorzystaj z windy, z której wyszli przeciwnicy.