Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Far Cry 2 - poradnik do gry

Far Cry 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

APR Misja II - Radiostacja | Akt II w Far Cry 2 poradnik Far Cry 2

Misja II - Radiostacja

Tego już za wiele. Przez radio będące własnością UFLL sączy się stek kłamstw i dowództwo APR musi coś z tym w końcu zrobić. Ze względów bezpieczeństwa radiostacja wciąż się przemieszcza, jednakże teraz została namierzona i chwilowo wiadomo gdzie się znajduje. Twoim zadaniem jest zniszczenie generatora transmitera.

Zapłata: 30 diamentów

Przez Weelgol Village raczej trudno będzie ci się przekraść niezauważonym, ale warto się postarać. Tę okolicę patrolują dość znaczne oddziały wroga i przeprawa z nimi nie będzie należała do najłatwiejszych.

Kiedy już dotrzesz do generatora, weź leżące obok ładunki wybuchowe i podłóż je - APR Misja II - Radiostacja | Akt II w Far Cry 2 - Far Cry 2 - poradnik do gry

Kiedy już dotrzesz do generatora, weź leżące obok ładunki wybuchowe i podłóż je. Następnie odsuń się na bezpieczną odległość i zdetonuj. Jeżeli do tej pory udało ci się w to miejsce dostać niepostrzeżenie, to aby uniknąć strzelaniny szybko znajdź wąskie wejście na klif po północnej stronie generatora. Leży tam gotowa do wykorzystania paralotnia.

1 - APR Misja II - Radiostacja | Akt II w Far Cry 2 - Far Cry 2 - poradnik do gry
Przyjaciel chce, abyś zanim zniszczysz generator, zabił ministra propagandy UFLL, który odpoczywa w jednym z kurortów - APR Misja II - Radiostacja | Akt II w Far Cry 2 - Far Cry 2 - poradnik do gry

Rozwiązanie alternatywne

Przyjaciel chce, abyś zanim zniszczysz generator, zabił ministra propagandy UFLL, który odpoczywa w jednym z kurortów. Na miejsce najłatwiej dotrzeć łodzią.

Jeżeli zatrzymasz łódź w dość sporej odległości o kurortu, powinno udać ci się dotrzeć na miejsce niemal niezauważonym - APR Misja II - Radiostacja | Akt II w Far Cry 2 - Far Cry 2 - poradnik do gry

Jeżeli zatrzymasz łódź w dość sporej odległości o kurortu, powinno udać ci się dotrzeć na miejsce niemal niezauważonym. Wskocz do wody i podpłyń do brzegu. Przekradnij się do któregoś ze stojących na pomostach działek i otwórz ogień do wrogów. W ten sposób powinieneś pozbyć się niemal wszystkich z nich. Następnie udaj się do chaty i zlikwiduj cel.

Aby wykonać dalszą część tego zadania, postępuj podobnie, jak na samym początku jego opisu. Z tą różnicą, że zanim zniszczysz generator, zmuś siedzącego w domku obok DJ-a do odczytania komunikatu. Potem, co oczywiste, ponownie będziesz musiał udzielić pomocy przyjacielowi w potrzebie.

2 - APR Misja II - Radiostacja | Akt II w Far Cry 2 - Far Cry 2 - poradnik do gry
3 - APR Misja II - Radiostacja | Akt II w Far Cry 2 - Far Cry 2 - poradnik do gry