Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout - poradnik do gry

Fallout - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Inny sprzęt (2) | Przedmioty poradnik Fallout

Złom - Inny sprzęt (2) - Przedmioty - Fallout - poradnik do gry

Złom

Przedmiot niezbędny do ukończenia misji naprawy pompy wodnej w Nekropolis i naprawy hydroponicznych farm Audytum w Gruzach .

SkrytoBoy - Inny sprzęt (2) - Przedmioty - Fallout - poradnik do gry

SkrytoBoy

Jego uruchomienie włącza niewidzialność ułatwiającą wszelką Kradzież. Przedmiot przydatniejszy od umiejętności Skradanie. Szkoda tylko, że odnajdujemy go w momencie kiedy jakakolwiek kradzież jest zbędna.

Żółta karta dostępu - Inny sprzęt (2) - Przedmioty - Fallout - poradnik do gry

Żółta karta dostępu

Karta umożliwiająca korzystanie z wind w Blasku . Tych z żółtymi paskami wokół drzwi.

Czerwona karta dostępu - Inny sprzęt (2) - Przedmioty - Fallout - poradnik do gry

Czerwona karta dostępu

Karta umożliwiająca korzystanie z wind w Blasku . Tych z czerwonymi paskami wokół drzwi.

Niebieska kata dostępu - Inny sprzęt (2) - Przedmioty - Fallout - poradnik do gry

Niebieska kata dostępu

Karta umożliwiająca korzystanie z wind w Blasku . Tych z niebieskimi paskami wokół drzwi.

Motywator skurczowy - Inny sprzęt (2) - Przedmioty - Fallout - poradnik do gry

Motywator skurczowy

Niezbędny komponent do naprawy Pancerza wspomaganego na terenie bazy Bractwa Stali.

Worek - Inny sprzęt (2) - Przedmioty - Fallout - poradnik do gry

Worek

Pozwala na pogrupowanie przedmiotów w ekwipunku.

Czerwony Symbol Dzieci Katedry - Inny sprzęt (2) - Przedmioty - Fallout - poradnik do gry

Czerwony Symbol Dzieci Katedry

Otwiera on w Katedrze drzwi prowadzące do pomieszczenia, z którego możemy udać się schodami do Morfeusza.

Czarny Symbol Dzieci Katedry - Inny sprzęt (2) - Przedmioty - Fallout - poradnik do gry

Czarny Symbol Dzieci Katedry

Otwiera on w Katedrze drzwi prowadzące do tajnego pomieszczenia, z którego możemy udać się w stronę Mistrza.

Karta bezpieczeństwa - Inny sprzęt (2) - Przedmioty - Fallout - poradnik do gry

Karta bezpieczeństwa

Używamy jej na komputerze w Bazie Wojskowej by rozpocząć jej autodestrukcję.

Klucz - Inny sprzęt (2) - Przedmioty - Fallout - poradnik do gry

Klucz

Zabrany ze zwłok Porucznika w Bazie Wojskowej - pozwala na uruchomienie bomby atomowej w krypcie Mistrza w Katedrze.

Kwiatek - Inny sprzęt (2) - Przedmioty - Fallout - poradnik do gry

Kwiatek

Brak zastosowania.

Torba - Inny sprzęt (2) - Przedmioty - Fallout - poradnik do gry

Torba

Pozwala na pogrupowanie przedmiotów w ekwipunku.