Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout - poradnik do gry

Fallout - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nekropolis (2) | Opis przejścia Fallout poradnik Fallout

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

Wgłębiamy się dalej - na północ. Potem skręcamy w lewo, następnie lecimy wzdłuż korytarza i potem w prawo na północ.
Wkraczamy do następnej lokacji. Spotykamy tam Przywódcę ghouli z podziemia. Ucinamy sobie z nim małą pogawędkę. Dowiadujemy się, że ghoule dysponują hydrokomputerem, który zawiera w sobie poszukiwany przez nas Hydroprocesor. Gdy jednak go wymontujemy - skażemy tym samym ghouli na zagładę. Problem jednak możemy rozwiązać naprawą pompy wodnej. Do jej reparacji potrzebne są jednak części zamienne. Zgadzamy się pomóc ghoulom odzyskać odpowiednie komponenty.
Udajemy się na prawo, potem w dół i prosto do drabinki najbardziej na dole. Po drodze tępimy wszelkie robactwo.
Trafiamy w ten sposób do lokacji zwanej Salą Umarłych . Pozbywamy się napotkanych ghouli i otwieramy drzwi Wytrychami.
Wychodzimy z budyneczku i udajemy się do ogromnej hali w środku lokacji. Idziemy do samego końca. Spotykamy tam Seta - przywódcę ghouli żyjących na powierzchni. Gdy uprzejmie i spokojnie będziemy z nim rozmawiać - zaoferuje on nam wykonanie zadania. Dotyczyć ono będzie zlikwidowania grupy Supermutantów, przebywającej w Wododziale . Odpuszczamy sobie to zadanie. Nie dosyć, że nie otrzymamy za jej wykonanie żadnych dodatkowych PD to nagroda będzie śmiesznie mała - kilka Flar, Nuka-Cola i 50 kapsli. Śmiech na sali. Supermutantów i tak przyjdzie nam wyciąć by móc dostać się do pompy, którą mamy naprawić.
Wyrzynamy więc w pień Seta i całą jego świtę. Reputacja poszybuje nam w górę, uzyskamy mnóstwo PD i wskoczymy na kolejny (8) poziom doświadczenia. Wszystkie punkty dodajemy już do umiejętności Broń energetyczna. Przestajemy już więc rozwijać umiejętność Ręcznej broni palnej bo z jej aktualnym poziomem jesteśmy w stanie poradzić sobie z większością przeciwników.
Wracamy tą samą drogą, którą przybyliśmy. Następnie udajemy się na północ do nowej lokacji w podziemiach. Gdy tam będziemy - biegniemy prosto, potem w prawo i na końcu - drabinką na górę. Znaleźliśmy się właśnie w Wododziale . Zakładamy Metalowy pancerz i wychodzimy na dziedziniec. Nie wdając się w żadne dysputy z Supermutantami - otwieramy do nich ogień. Salwy główne kierujemy na Harry'ego (ma on największą KP i mnóstwo PW). Karabin laserowy Wattz 2000 przez niego dzierżony, nic nie robi naszej postaci. Wszystko absorbuje Metalowy pancerz.
Harry może jednak chcieć usmażyć któregoś z naszych kompanów, więc staramy się go jak najszybciej "uśpić". Jego koledzy z racji totalnego braku jakiegokolwiek pancerza czy broni - nie stanowią dla nas większego wyzwania.
Można oczywiście porozmawiać z samym Harrym i podać się za ghoula. Potem zagadać do niego ponownie i poprosić o audiencje u jego szefa - Porucznika.
Gdy staniemy przed jego obliczem - ten będzie chciał od nas wydusić położenie naszej rodzimej Krypty 13 .
Możemy nie ulec i zginać bohaterską śmiercią w wyniku tortur lub podać współrzędne krypty, automatycznie skazując jej mieszkańców na zagładę. W ten sposób obejrzymy dramatyczny filmik ukazujący najazd Supermutantów na Kryptę 13 . Kończymy wówczas grę.
Podczas przesłuchania możemy się również dogadać z Porucznikiem i trafić do celi. Zostanie nam zabrany wówczas cały ekwipunek. Nasi przyjaciele wprawdzie zachowają swój, ale walka w Bazie Wojskowej supermutantów jest z uwagi na nasz niski poziom i słaby ekwipunek - diablotrudna i wręcz niewykonalna.
Odpuszczamy sobie więc jakąkolwiek konwersację z Harrym i zabieramy się do jego eliminacji (opisanej powyżej).
Ze zwłok Harry'ego wydobywamy Wattz'a 2000 i wyposażamy się w go. Zmieniamy zbroję na Pancerz bojowy. Otwieramy studzienkę na środku placu i wskakujemy na dół. Przed nami niewielka lokacja. Pełna za to gryzoni. Gdy ołów oczyści nam drogę na północny-wschód - podnosimy z ziemi komponent potrzebny do naprawy pompy. Nosi on nazwę Złom, a dokładnie znajduje się tutaj:

Zostało jeszcze 45% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie