Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout - poradnik do gry

Fallout - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Złomowo | Opis przejścia Fallout poradnik Fallout

Złomowo

Na dzień dobry strażnik stojący przy Bramie do miasteczka - poprosi Cię o schowanie broni - Złomowo | Opis przejścia Fallout - Fallout - poradnik do gry

Na dzień dobry strażnik stojący przy Bramie do miasteczka - poprosi Cię o schowanie broni. Zrób to po czym udaj się do budynku naprzeciwko. Umiejętnością Otwieranie zamków - włam się do lodówki i stojącej obok niej, skrzynki. Znajdziesz w nich trochę amunicji i przedmiotów na sprzedaż. Zyskasz również w sumie 50 PD.
Następnie udaj się do szpitalika Doktora Kostuchy. Na zapleczu zejdź drabinką na dół. Spotkasz tam Pulchnego karła. By dowiedzieć się co cwaniaczek kombinuje przeprowadź z nim następującą rozmowę:

Twój szef mnie tu przysłał / Po co? / Żeby się upewnić, że to stąd Bob brał swoje ludzkie mięso / Ee... wrócę po... ciała... trochę później. Cześć.

Dzięki uzyskanym (szokującym) informacjom - będziemy w stanie poszantażować trochę sprzedawcę w Hub . O tym jednak później. Ze stolika obok weź Potrawkę wyborową i zmykaj na górę. Przed wyjściem ze szpitala, zakoś jeszcze doktorkowi 3 Granaty z jego regału na zapleczu. Ładne mi wyposażenie lekarskie, he.
Na końcu udaj się na teren północnego obszaru miasteczka (Noclegowni ). W wielobranżowym sklepiku General Store spotkasz Killiana Darkwatera. Po krótkiej rozmowie do sali wpadnie płatny morderca. Wyjmując dwururkę pozbądź się nieproszonego gościa i zgarnij 400 PD. Killian w podzięce zaoferuje Ci wykonanie pewnego zadania. Misja będzie dotyczyć wydobycia informacji od miejscowego mafioza Gizma. By wykonać zadanie, zostanie Ci przekazana Pluskwa oraz Magnetofon.
Zanim znów wyruszymy na północ zabawmy jeszcze chwilę w tej części miasteczka. Darkwater dysponuje m.in. ponad dwoma tysiącami kapsli i 3 Stimpakami. Ukradnij Ianowi kilka zbędnych towarów i sprzedaj je Killianowi. Pozbędziesz się tym samym balastu kompana, zyskasz dwa tysiaki i trochę medykamentów. Na końcu podnieś z ciała zamachowca Colta Rangemastera 5,56 mm i uzbrój się w niego.
Ianowi przekaż Deserta i udaj się do ostatniej części miasteczka na północy (Kasyno ). Po prawej stronie spotkasz parę wieśniaków, którzy nie mogą wejść do swojego domu. Problem stanowi wrogo nastawiony pies stojący przy wejściu. Użyj na nim Potrawki wyborowej (tej, którą zabrałeś ze stołu w piwnicy u Doktorka Kostuchy). Otrzymasz w ten sposób 100 PD oraz nieocenionego towarzysza przygód - dzielnego psa Ochłapa. Jest on bardzo przydatny w walce (ma dużo PA i potrafi kilkakrotnie ugryźć przeciwnika, skutecznie przeszkadzając mu w podjęciu jakiegokolwiek ruchu). Udaje mu się również przewracać ich na glebę. Musisz jednak uważać z atakami seryjnymi. Nie chcemy przecież by nasz psi kompan oberwał. Niestety Ochłap ma kilka felerów: z oczywistych względów nie może niczego przenosić, nie da się go nigdzie zostawić i najprawdopodobniej zginie w Bazie Wojskowej albo w Katedrze. Smutne. Taki jest jednak świat Fallouta. Bezkompromisowy i brutalny.
Wyposaż się w Magnetofon (przesuwając go na miejsce gdzie trzymasz bronie główne) i udaj się na spotkanie z Gizmem. Jego biuro znajduje się na końcu kasyna umieszczonego na samym środku lokacji. Z szefem rozmawiamy następująco:

Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie