Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Medieval II: Total War - poradnik do gry

Medieval II: Total War - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dania - Armie | Nacje w Medieval II Total War poradnik Medieval II: Total War

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

SUGEROWANA STRUKTURA PRZED WYBUDOWANIEM FORTECY:

10 x Norse Swordsmen (31)

6 x Husclars (31)

2 x Crossbowmen (16,5)

2 x Norse Archers (27)

Łączna siła armii:

Jak widać gra Danią może być całkiem przyjemna. Jest to jedna z niewielu nacji, która dysponuje zrównoważonymi jednostkami. Nacisk w przypadku Danii położono jednak na piechotę. Wybór jest spory i to na niej należy opierać się podczas walki. Taktyka winna być prosta. Piechota wiąże główne siły, a jazda raz po raz razi wroga z flanek i od tyłu. W tym czasie łucznicy i kusznicy prowadzą ostrzał. Jeśli będzie to konieczne, łuczników można również zaangażować do walki.

SUGEROWANA STRUKTURA PRZED WYBUDOWANIEM FORTECY:

6 x Norse Swordsmen (31)

4 x Norse Axemen (34)

6 x Chivalric Knights ( 38 ) lub Norse War Cleric ( 35 )

2 x Crossbowmen (16,5)

2 x Norse Archers (27)

Niewiele zmieni się po wybudowaniu fortecy. Przede wszystkim pojawią się topornicy. Ze względu na nich warto zmodyfikować nieco taktykę. Miecznicy nadal winni wiązać siły wroga, jazda nadal powinna uderzać z flanek i od tyłu, a łucznicy i kusznicy prowadzić ostrzał. Gdzie zmiana? W topornikach! To silna jednostka ofensywna. Są słabsi w obronie niż miecznicy, więc nie warto narażać ich na niepotrzebne straty. Należy rzucać ich do boju, gdy walka już się rozpocznie. Najlepiej od flanek lub od tyłu. Jeśli się uda to bitwa zakończy się błyskawicznie.