Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Medieval II: Total War - poradnik do gry

Medieval II: Total War - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Turcja - Armie | Nacje w Medieval II Total War poradnik Medieval II: Total War

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

SUGEROWANA STRUKTURA PRZED WYBUDOWANIEM FORTECY:

8 x Saracen Militia ( 24 )

4 x Sipahis ( 26,5 )

4 x Turkomans ( 16,5 )

4 x Turkish Archers ( 17,5 )

Łączna siła armii: 434

Gra Turcją jest podobna do gry Mauretanią. Dużo jednostek włóczniczych i łuczniczych o niezbyt dużej wartości bojowej. Szkielet armii proponuję oprzeć na Saracen Militia. Jednostki te dysponują dużą obroną, która rekompensuje braki w ataku. Obrona jest na tyle duża, by związać siły wroga na chwilę na tyle długą, by móc zaatakować go jazdą. Główną jazdą w początkowej fazie gry powinna być Sipahis, której można używać też w kręgu strzeleckim. Do ostrzału związanych w walce piechociarzy polecam natomiast Turkomans. Dzięki swej szybkości będą w stanie trzymać się z daleka od sił wroga, jednocześnie prowadząc skuteczny ostrzał. Oczywiście zwracam tu uwagę na to, by używać ich w większej grupie. Za piechotą powinni stać łucznicy. W tym przypadku Turkish Archers.

SUGEROWANA STRUKTURA PRZED WYBUDOWANIEM FORTECY:

6 x Naffatun ( 34,5 )

2 x Dismounted Sipahi Lancers ( 28 )

8 x Sipahi Lancers ( 31 )

4 x Ottoman Infantry ( 30,5 )

Łączna siła armii: 633

Po wybudowaniu koszar adekwatnych dla fortecy (Armoury), gracz otrzyma jedną z bardziej unikatowych jednostek w grze: Naffatun. Z racji tego, iż jest ona zabójcza na dystans, ale słaba w obronie, należy ją trzymać w drugim szeregu. W pierwszym ustawić Dismounted Sipahi Lancers. To oni powinni przyjąć pierwsze uderzenie. Niestety pełniąc rolę kamikadze. Nie należy się obawiać wcześniejszego ataku zarówno tymi jednostkami, jak i jazdą i Ottoman Infantry. To właśnie te oddziały powinny przystopować wroga i utrzymać go z dala od Naffatun. Ci powinni zaś otworzyć ogień do najsilniejszych oddziałów wroga. Przy 6 oddziałach, ostrzał będzie zabójczy.