Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Medieval II: Total War - poradnik do gry

Medieval II: Total War - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Francja - Armie | Nacje w Medieval II Total War poradnik Medieval II: Total War

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

SUGEROWANA STRUKTURA PRZED WYBUDOWANIEM FORTECY:

10 x Armoured Sergeants ( 26 )

6 x Mailed Knights ( 30 )

4x Peasant Archers ( 5,5 )

Łączna siła armii: 462

Armia oparta na takim szkielecie umożliwia zatrzymanie wojsk nieprzyjaciela i bezproblemowe oskrzydlenie go jazdą. W początkowej fazie gry Francja nie dysponuje zbyt silną piechotą. Gracz ma do wyboru całą gamę włóczników, ale Ci spiszą się gorzej niż nawet średnio opancerzona piechota. W pierwszej fazie gry polecam łuczników z powodu ich szybkostrzelności. Niewiele wyższa siła ataku kuszników na nic się zda w starciu z np. jazdą.

SUGEROWANA STRUKTURA PO WYBUDOWANIU FORTECY:

10 x Dismounted Feudal Knights ( 37 )

6x Mailed Knights ( 30 )

4 x Crossbowmen ( 16,5 )

Łączna siła armii: 616

Po wybudowaniu sieci cytadel należy zmniejszyć liczbę Dismounted Feudal Knights na rzecz Aventurier. Można też wdrażać droższe jednostki piechoty i jazdy (Noble Knights), ale tworzenie z nich silnych armii będzie bardziej kosztowne niż wydajne.