Final Fantasy VII Remake: Najlepsze Materie - jakie? Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Poniższa strona poradnika do Final Fantasy 7 Remake skupia się na najlepszych materiach w grze. Wiele zależy od własnych preferencji, konfiguracji drużyny i oczywiście momentu, w którym znajdujesz się w grze. Wiele potężniejszych materii będzie dostępne dopiero później, pod koniec gry. Oto spis najlepszych Materii w grze.

1 - Final Fantasy VII Remake: Najlepsze Materie - jakie? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
  1. Cure/Cura/Curaga (Healing Materia) - Materia lecznicza. Absolutna podstawa przez większość gry, najlepiej wyposażyć w nią Clouda, w wolny slot w akcesoriach i stopniowo ją rozwijać w walce.
  2. Thunder/Thundara/Thundaga (Lightning Materia) - Chyba największa ilość bossów i przeciwników w grze jest mało odporna na zaklęcia błyskawic. Dobrze mieć wymaksowane zaklęcie Thunder.
  3. Auto-Cure Materia. Członkowie drużyny rzucają na ciebie i innych rannych Cure. Przydatne przez większą połowę gry.
  4. Provoke Materia - typowy Taunt znany z innych gier. Osoba o tej Materii ściąga na siebie uwagę innych - idealne na Barreta.
  5. Poisona/Esuna/Resist (Cleaning Materia) - dobrze, by choć jeden członek drużyny mógł ściągać negatywne statusy z towarzyszy. Najlepiej w tę umiejętność wyposażyć postać, którą rzadziej sterujemy w walce.
  6. Elemental Materia - Absolutna podstawa w walce. Możesz ją umieścić w slocie, który łączy się z inną Materią, by dodać moc żywiołu do podstawowych ataków. Świetnie sprawdza się na Cloudzie, gdy np. połączysz ataki z Lightning Materia.
  7. Assess Materia - Przydatna w walce, gdy chcesz poznać słabości wrogów i sprawdzić na jaki żywioł są mało odporni. Najlepiej, by tę Materie używali twoi towarzysze.
  8. ATB Boost Materia - Podwaja ATB przy użyciu. Bardzo przydatna materia, szczególnie na wyższych poziomach trudności i podczas walk z trudniejszymi bossami.
  9. Prayer Materia - Pray leczy całą twoją drużynę. Wspaniała Materia dla Aerith, dzięki której wiele walk będzie o wiele łatwiejszych.
  10. HP UP, MP UP, Magic UP itp. - Wszystkie Materie zwiększające pasywnie poziom danych współczynników są bardzo przydatne. Możesz dzięki temu zrobić np. bardzo wytrzymałego Barreta w roli Tanka, czy zabójczo skuteczną Aerith, pod magię żywiołów.
  11. Steadfast Block Materia - Zmniejsza otrzymywane obrażenia przy bloku i szybciej napełnia pasek ATB. Bardzo dobre na Cloudzie, gdy ten używa Punisher Mode. Możesz bardzo szybko niszczyć wrogów walczących w zwarciu.
  12. Magnify Materia - zwiększa obszar ataku zaklęć żywiołu, z którym obecnie jest sparowania materia. Bardzo dobre na grupki wrogów, gdy np. grindujemy i chcemy masowo zabijać potwory.
  13. HP Absorption Materia - Odnawia HP po wykonaniu ataku fizycznego lub magicznego, opartego na materii z którą jest sparowana.
  14. AP UP Materia - służy głównie do expienia materii z którą jest sparowana. Świetne na Late Game, gdy chcemy szybko awansować nowe materie.