Final Fantasy VII Remake: Trofea - lista, wszystkie Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na tej stronie znajdziesz poradnik trofeowy do gry Final Fantasy 7 Remake. Stworzyliśmy dokładną listę wszystkich dostępnych osiągnięć FF7R. Informujemy jakie wymagania mają poszczególne trofea i jak wypełniać ich założenia, aby zdobyć 100%.

Ogólne informacje

  1. Całkowita liczba trofeów wynosi 54. Składają się na nią 44 trofea brązowe, 7 srebrnych, 2 złote i jedno platynowe.
  2. Nie zdobędziesz wszystkich osiągnięć przechodzą grę jedynie raz. Musisz przejść ją minimum dwa razy - na różnych poziomach trudności.
  3. Większość osiągnięć odnosi się do wydarzeń fabularnych, dzięki czemu nie ominiesz ich podczas gry.
  4. Czas na zdobycie wszystkich trofeów to około 70 godzin.

Wszystkie trofea

Master of Fate

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: zdobądź wszystkie trofea

Komentarz: osiągnięcie to zdobędziesz po zdobyciu wszystkich pozostałych 53 trofeów

Onetime Gig

Rodzaj trofeum: brązowe - Final Fantasy VII Remake: Trofea - lista, wszystkie - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: ukończ rozdział 1

Komentarz: osiągnięcie to zdobędziesz wykonując misje fabularne.

Escape Artist

Rodzaj trofeum: brązowe - Final Fantasy VII Remake: Trofea - lista, wszystkie - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: ukończ rozdział 2

Komentarz: osiągnięcie zdobędziesz wykonując misje fabularne.

Mercenary Endeavors

Rodzaj trofeum: brązowe - Final Fantasy VII Remake: Trofea - lista, wszystkie - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: ukończ rozdział 3

Komentarz: osiągnięcie zdobędziesz wykonując misje fabularne.

Night on the Town

Rodzaj trofeum: brązowe - Final Fantasy VII Remake: Trofea - lista, wszystkie - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: ukończ rozdział 4

Komentarz: osiągnięcie to zdobędziesz wykonując misje fabularne.

Plan E

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: ukończ rozdział 5

Komentarz: osiągnięcie to zdobędziesz wykonując misje fabularne.

Lights Out

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: ukończ rozdział 6

Komentarz: osiągnięcie to zdobędziesz wykonując misje fabularne.

Trapped Like Sewer Rats

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: ukończ rozdział 7

Komentarz: osiągnięcie to zdobędziesz wykonując misje fabularne.

Reunited

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: ukończ rozdział 8

Komentarz: osiągnięcie to zdobędziesz wykonując misje fabularne.

Never the Bride

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: ukończ rozdział 9

Komentarz: osiągnięcie to zdobędziesz wykonując misje fabularne.

Sewer Survivor

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: ukończ rozdział 10

Komentarz: osiągnięcie to zdobędziesz wykonując misje fabularne.

Paranormal Investigator

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: ukończ rozdział 11

Komentarz: osiągnięcie to zdobędziesz wykonując misje fabularne.

The Collapse

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: ukończ rozdział 12

Komentarz: osiągnięcie to zdobędziesz wykonując misje fabularne.

Broken Dreams

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: ukończ rozdział 13

Komentarz: osiągnięcie to zdobędziesz wykonując misje fabularne.

Picking Up the Pieces

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: ukończ rozdział 14

Komentarz: osiągnięcie to zdobędziesz wykonując misje fabularne.

The Pizza in the Sky

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: ukończ rozdział 15

Komentarz: osiągnięcie to zdobędziesz wykonując misje fabularne.

No Appointment Needed

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: ukończ rozdział 16

Komentarz: osiągnięcie to zdobędziesz wykonując misje fabularne.

Emerging from Chaos

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: ukończ rozdział 17

Komentarz: osiągnięcie to zdobędziesz wykonując misje fabularne.

Destiny's Crossroads

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: ukończ rozdział 18

Komentarz: osiągnięcie to zdobędziesz wykonując misje fabularne.

Warming Up

Rodzaj trofeum: brązowe - Final Fantasy VII Remake: Trofea - lista, wszystkie - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: wygraj walkę

Komentarz: osiągnięcie to zdobędziesz po pokonaniu pierwszego przeciwnika.

Weakened Resolve

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: pokonaj przeciwnika wykorzystując jego słabości

Komentarz: osiągnięcie to zdobędziesz po zdobyciu materii Assess w trzecim rozdziale gry. Musisz pierw przeanalizować słabe punkty przeciwnika, a potem użyć danego ataku. W ten sposób zdobędziesz trofeum.

Bonds of Friendship

Rodzaj trofeum: brązowe - Final Fantasy VII Remake: Trofea - lista, wszystkie - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: uwolnij zablokowanego towarzysza

Komentarz: osiągnięcie to zdobędziesz po uwolnieniu sojusznika zablokowanego przez wroga. Trofeum to możesz zdobyć już podczas walki z pierwszym bossem. Wystarczy, że, w momencie zablokowania, przełączysz się na innego członka drużyny i uwolnisz go z opresji. Jeśli nie wykorzystasz tamtej sytuacji kolejna pojawi się na końcu czwartego rozdziały gry. Gdy przeciwnicy zablokują Tifę możesz ruszyć jej na pomoc.

Staggering Start

Rodzaj trofeum: brązowe - Final Fantasy VII Remake: Trofea - lista, wszystkie - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: ogłusz przeciwnika

Komentarz: osiągnięcie to zdobędziesz wykonując zadania fabularne.

Music Collector

Rodzaj trofeum: brązowe - Final Fantasy VII Remake: Trofea - lista, wszystkie - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: zbierz 3 płyty

Komentarz: płyty opisaliśmy na osobnej stronie naszego poradnika.

Gotta Start Somewhere

Rodzaj trofeum: brązowe - Final Fantasy VII Remake: Trofea - lista, wszystkie - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: ukończ zadanie poboczne

Komentarz: trofeum to zdobędziesz po ukończeniu jednego zadania pobocznego.

My First Ability

Rodzaj trofeum: brązowe - Final Fantasy VII Remake: Trofea - lista, wszystkie - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: dodaj umiejętność do swojej broni

Komentarz: trofeum to zdobędziesz wykonując zadania fabularne. W trzecim rozdziale gry odblokujesz możliwość ulepszania broni.

Materia for Beginners

Rodzaj trofeum: brązowe - Final Fantasy VII Remake: Trofea - lista, wszystkie - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: zwiększ poziom materii

Komentarz: trofeum to zdobędziesz po prostu walcząc jednocześnie używając danego zaklęcia. To wzmocni siłę materii.

My First Summon

Rodzaj trofeum: brązowe - Final Fantasy VII Remake: Trofea - lista, wszystkie - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: odblokuj pierwszego Summona

Komentarz: trofeum to zdobędziesz wykonując zadania w trzecim rozdziale gry.

Biker Boy

Rodzaj trofeum: brązowe - Final Fantasy VII Remake: Trofea - lista, wszystkie - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: ukończ sekwencję na motocyklu nie tracą więcej niż 20 procent zdrowia

Komentarz: trofeum to zdobędziesz wykonując zadanie w czwartym rozdziale gry.

Heavenly Dart

Rodzaj trofeum: brązowe - Final Fantasy VII Remake: Trofea - lista, wszystkie - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: zdobądź pierwsze miejsce w tabeli - Seventh Heaven

Komentarz: trofeum to zdobędziesz wykonując zadanie w trzecim rozdziale gry. Trafisz do baru, w którym możesz rozegrać partię w rzutki. Twoim zadaniem jest zdobycie pierwszego miejsca w tabeli.

Cleanup Crew

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: zdobądź Discovery w 6 rozdziale gry.

Komentarz: opis zdobycia tego przedmiotu znajdziesz w osobnym dziale poradnika - Collapsed Passageway - discoveries.

In Lockstep

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: zdobądź Discovery w 7 rozdziale gry.

Komentarz: opis zdobycia tego przedmiotu znajdziesz w osobnym dziale poradnika - Waste Recovery - discoveries.

Crate Annihilator

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: ukończ zadanie A Verified Hero.

Komentarz: ukończ zadanie poboczne w 8 rozdziale gry.

Say It With Flowers

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: zanieś kwiaty Aerith.

Komentarz: interakcja ta będzie możliwa dopiero w 9 rozdziale gry, aby zdobyć osiągniecie musisz pierw zakończyć wszystkie questy poboczne.

Summon Slayer

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: ukończ zadania VR.

Komentarz: interakcja ta będzie możliwa dopiero w 8 rozdziale gry. Musisz udać się do Chadleya, który zleci Ci nowe zadania.

Sultan of Squat

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: ukończ zadanie Burning Thighs.

Komentarz: ukończ zadanie poboczne w 9 rozdziale gry.

Dancing Queen

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: zatańcz tak, aby dostać najwyższą ocenę.

Komentarz: zadanie to będzie możliwe do wykonania w 9 rozdziale gry. Pamiętaj, aby przed rozpoczęciem go zapisać grę, w razie niepowodzenia.

Returning Champion

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: ukończ sesję sparingową.

Komentarz: zadanie to będzie możliwe do wykonania w 9 rozdziale gry.

Snappy Dresser

Rodzaj trofeum: brązowe - Final Fantasy VII Remake: Trofea - lista, wszystkie - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: wybierz strój dla Tify.

Komentarz: trofeum otrzymasz w 9 rozdziale gry. Jednak wybór ten nastąpi w 3 misji, w trakcie Alone at Last - discoveries.

Dressed to the Nines

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: wybierz stroje dla wszystkich trzech postaci.

Komentarz: trofeum otrzymasz po wybraniu stroju dla Tify, Aerith i Clouda.

Whack-a-Box Wunderkind

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: ukończ zadanie Whack-a-Box.

Komentarz: trofeum otrzymasz po wykonaniu zadania w 14 rozdziale gry.

Peeress of Pull-Ups

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: ukończ zadanie Wavering Heart.

Komentarz: trofeum otrzymasz po wykonaniu zadania w 14 rozdziale gry.

Divine Gratitude

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: podnieś list.

Komentarz: po wykonaniu 24 zadań pobocznych pojawi się list. Podniesiesz go w 14 rozdziale gry.

The Johnny Experience

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: wyciągnij Johnny'ego z pięciu opresji.

Komentarz: to trofeum połączone jest z zdaniami pobocznymi. Wykonuj je, a w 14 rozdziale zdobędziesz osiągnięcie.

Building Character

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: zdobądź 50 poziom

Komentarz: aby zdobyć to trofeum musisz zdobyć 50 (najwyższy) lvl.

Staggering Feat

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: zadaj 300% obrażeń ogłuszonemu wrogowi.

Komentarz: zdanie to musisz wykonać na poziomie normalnym bądź trudnym. Musisz pierw ogłuszyć wroga, a potem zadać mu jak największą ilość obrażeń wykorzystując różnorodne techniki.

Best in the Business

Rodzaj trofeum: srebrne

Sposób odblokowana: ukończ wszystkie 26 zadań pobocznych.

Komentarz: aby zdobyć to trofeum musisz przejść grę dwukrotnie. Przy pierwszym podejściu możesz wykonać jedynie 24 zadania.

Disc Jockey

Rodzaj trofeum: srebrne

Sposób odblokowana: zbierz wszystkie płyty.

Komentarz: aby zdobyć to trofeum musisz po prostu zebrać wszystkie sekrety.

Intelligence Agent

Rodzaj trofeum: srebrne

Sposób odblokowana: wypełnij wszystkie battle intel reports.

Komentarz: aby zdobyć to trofeum musisz wykonać wszystkie 5 zadań pobocznych, które zdobędziesz od Chadleya.

Weapons Expert

Rodzaj trofeum: srebrne

Sposób odblokowana: zdobądź wszystkie ulepszania broni.

Komentarz: w naszym poradniku znajdziesz kilka stron dotyczących rozwijania i poziomów broni bohaterów.

Master of Mimicry

Rodzaj trofeum: srebrne

Sposób odblokowana: zdobądź wszystkie materie wroga.

Komentarz: aby zdobyć te trofeum musisz pierw wykonać zadania dla Chadleya.

That's the Smell

Rodzaj trofeum: srebrne

Sposób odblokowana: zniszcz Malboro.

Komentarz: aby odblokować walkę z Malboro, musisz ukończyć grę i odblokować wysoki tryb trudności. Gdy to zrobisz otrzymasz powiadomienie, że nowe bitwy są dostępne w symulatorze VR w rozdziale 17.

Bitwa z Malboro to piąta runda wyzwania - "Three-Person Team vs. Monsters of Legend. Nie można wykonać jej na niższym poziomie trudności. Wejście kosztuje 600 Gil.

Ultimate Weapon

Rodzaj trofeum: złote

Sposób odblokowana: pokonaj prototyp Pride and Joy.

Komentarz: kolejna walka dostępna jedynie na wysokim poziomie trudności. Z prototypem Pride i Joy możesz walczyć w Shinra Combat Simulator w rozdziale 17.

Hardened Veteran

Rodzaj trofeum: złote

Sposób odblokowana: ukończ grę na wysokim poziomie trudności.

Komentarz: ten poziom odblokowuje się po ukończeniu gry na normalnym poziomie. ?