Final Fantasy VII Remake: Umiejętności broni - resetowanie; koszt Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do gry Final Fantasy 7 Remake dowiesz się jak zresetować umiejętności broni.

Jak ulepszać bronie?

W FF7 Remake każda dostępna broń posiada unikalną umiejętność - Final Fantasy VII Remake: Umiejętności broni - resetowanie; koszt - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W FF7 Remake każda dostępna broń posiada unikalną umiejętność. Dzięki temu możesz przywołać ją i użyć w trakcie potyczki. W ten sposób zwiększasz zakres ataków, które możesz wykorzystać w walce.

Umiejętności ulepszysz korzystając z Skill Pointsów (SP) - Final Fantasy VII Remake: Umiejętności broni - resetowanie; koszt - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Umiejętności ulepszysz korzystając z Skill Pointsów (SP). Otrzymasz je po wygranej walce.

Jeśli chcesz zdobyć więcej informacji na temat ulepszania broni zajrzyj na stronę w naszym poradniku, na której zajęliśmy się dokładnie tematem broni i ich rozwijaniem.

Jak zresetować umiejętności broni?

Żeby zresetować umiejętności, musisz najpierw dotrzeć do rozdziału - Home sweet Slum - Final Fantasy VII Remake: Umiejętności broni - resetowanie; koszt - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Żeby zresetować umiejętności, musisz najpierw dotrzeć do rozdziału - Home sweet Slum. Tam spotkasz postać o imieniu Chadley. Rozpoznasz go po białych włosach, niebieskiej koszulce i plecaku.

Ma on dla Ciebie specjalne zadania, po jego wykonaniu odblokowuje się możliwość resetowania umiejętności.

Czy zresetowanie umiejętności broni coś kosztuje?

Początkowo zresetowanie umiejętności broni kosztuje 100 Gil.

Kwota ta jednak stale będzie wzrastać, za każdym razem gdy skorzystasz z tych usług.