Final Fantasy VII Remake: Umiejętności broni - zdobywanie; SP, jak wybrać Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do gry Final Fantasy 7 Remake dowiesz się jak zdobywać umiejętności do broni.

Jak zdobywać nowe umiejętności do broni?

Każda broń w FF7 Remake posiada własne drzewko umiejętności - Final Fantasy VII Remake: Umiejętności broni - zdobywanie; SP, jak wybrać - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Każda broń w FF7 Remake posiada własne drzewko umiejętności. Możesz je rozbudowywać używając Skill Pointsów.

Dzięki rozwijaniu broni zwiększysz jej siłę oraz sprawność ataków - Final Fantasy VII Remake: Umiejętności broni - zdobywanie; SP, jak wybrać - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Dzięki rozwijaniu broni zwiększysz jej siłę oraz sprawność ataków.

Jak wybrać umiejętność?

Podczas wybierania nowej umiejętności kieruj się intuicją bądź stworzonym schematem - Final Fantasy VII Remake: Umiejętności broni - zdobywanie; SP, jak wybrać - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Podczas wybierania nowej umiejętności kieruj się intuicją bądź stworzonym schematem. Dobrą opcją będzie dopasowanie umiejętności do typu bohatera i zwracanie uwagi na sposób gry daną postacią, np. broń Barreta - Big Bertha, po ulepszeniach mocno zwiększa HP towarzysza, co pozwala mu wypełnić rolę tanka znacznie łatwiej w drużynie.

Czym jest SP?

Skill Points to specjalna waluta, którą zdobywasz po wykonanej walce - Final Fantasy VII Remake: Umiejętności broni - zdobywanie; SP, jak wybrać - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Skill Points to specjalna waluta, którą zdobywasz po wykonanej walce. Dzięki niej możesz zakupić ulepszenia do swoich broni.

Jakie umiejętności są w grze?

Na oddzielnych stronach naszego poradnika znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące:

  1. Wszystkich broni w grze;
  2. Cloud - ulepszenia;
  3. Barret - ulepszenia;
  4. Tifa - ulepszenia;
  5. Aerith - ulepszenia.