Final Fantasy VII Remake: Walka - jak uciec? Pominięcie walki Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do gry Final Fantasy 7 Remake dowiesz się jak uciec z walki.

Czy mogę omijać walki?

Niektóre walki w FF7 Remake możesz pominąć - Final Fantasy VII Remake: Walka - jak uciec? Pominięcie walki - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Niektóre walki w FF7 Remake możesz pominąć. Tyczy się to jednak jedynie przypadkowych przeciwników, których napotkasz na swojej drodze. W większości przypadków musisz zniszczyć wszystkich wrogów, aby móc przejść dalej.

Nie możesz ominąć walk z bossami ani specjalnymi przeciwnikami, którzy pojawia się na Twojej drodze w trakcie wykonywania misji.

Jak uciec z walki?

Ucieczka z walki jest dość prosta i łatwa do wykonania - Final Fantasy VII Remake: Walka - jak uciec? Pominięcie walki - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Ucieczka z walki jest dość prosta i łatwa do wykonania. Musisz po prostu zniknąć z zasięgu wzroku przeciwnika, aby ten uspokoił się i przestał myśleć o walce z Twoim bohaterem. W ten sposób możesz łatwo mu uciec bądź zajść przeciwnika od tyłu.

Przełączanie pomiędzy członkami drużyny

Jeśli chcesz uniknąć samodzielniej walki, a nie dokładnie samej potyczki możesz pozostawić bohatera samego sobie - Final Fantasy VII Remake: Walka - jak uciec? Pominięcie walki - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Jeśli chcesz uniknąć samodzielniej walki, a nie dokładnie samej potyczki możesz pozostawić bohatera samego sobie. Jeśli przełączysz się na inną postać Twój wcześniejszy bohater prawdopodobnie nadal będzie walczył. W ten sposób nie musisz się martwić o bezpośrednie starcie z przeciwnikiem.