Final Fantasy VII Remake: Bomba - jaki czas ustawić? Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

W pierwszym rozdziale gry Final Fantasy 7 Remake musisz wykonać misję - The Destruction of Mako Reactor 1. W pewnym momencie gra postawi Cię przed wyborem. Musisz zdecydować na jaki czas ustawić podłożoną bombę. Na tej stronie naszego poradnika do FF7 Remake znajdziesz dokładne informacje dotyczące bomby.

Na jaki czas ustawić bombę?

Bombę możesz ustawić na 20 bądź 30 minut - Final Fantasy VII Remake: Bomba - jaki czas ustawić? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Bombę możesz ustawić na 20 bądź 30 minut. Wybór ten nie ma żadnego znacznie z punktu widzenia fabuły, w żadnym stopniu również na nią nie wpływa.

Jeśli chcesz czuć się bezpiecznie i mieć spokojną duszę wybierz dłuższą opcję - Final Fantasy VII Remake: Bomba - jaki czas ustawić? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Jeśli chcesz czuć się bezpiecznie i mieć spokojną duszę wybierz dłuższą opcję. Musisz jednak liczyć się z tym, że czasu na ucieczkę będziesz mieć, aż za dużo.

Co mam zrobić po podłożeniu bomby?

Po podłożeniu bomby stoczysz walkę z pierwszym bossem - Scorpion Sentinel - Final Fantasy VII Remake: Bomba - jaki czas ustawić? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po podłożeniu bomby stoczysz walkę z pierwszym bossem - Scorpion Sentinel. Pamiętaj jednak, że w trakcie walki z nim bomba nie jest jeszcze aktywowana. Możesz na spokojnie testować umiejętności bohaterów oraz oswajać się z systemem walki.

Bomba uruchomi się dopiero po skończonej walce - Final Fantasy VII Remake: Bomba - jaki czas ustawić? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Bomba uruchomi się dopiero po skończonej walce. Twoim jedynym zadaniem jest ucieczka. Jeśli nie będziesz zbytnio zainteresowany eksploracją walącego się budynku, ucieczka powinna zając Ci nie więcej niż 5 minut.

Czy wybór czasu wpływa na fabułę?

Nie - Final Fantasy VII Remake: Bomba - jaki czas ustawić? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Nie. Jest to czysto kosmetyczny wybór. Nie ma on wpływu na fabułę gry ani Twoje relacje z towarzyszami.