Final Fantasy VII Remake: Materie i Summons, czym są Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do gry Final Fantasy 7 Remake znajdziesz informacje odnośnie materii i summonów. To specjalne mechaniki, które znajdziesz w FF7R i będą towarzyszyć Ci przez większość rozgrywki. Im szybciej nauczysz korzystać się z tych mechanik, tym łatwiej będzie poruszać się Ci po świecie gry.

Czym są materie?

Materia, to system magii występujący w FF7 Remake. Dzięki niej możesz rzucać zaklęcia bądź tworzyć specjalne umiejętności.

Materia to kryształowe kule, które można umieścić w broniach i ekwipunku, by zaczerpnąć ich mocy - Final Fantasy VII Remake: Materie i Summons, czym są - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Materia to kryształowe kule, które można umieścić w broniach i ekwipunku, by zaczerpnąć ich mocy. W ten sposób znacznie wzmocnisz swojego bohatera i ułatwisz mu kolejne starcia z przeciwnikami.

W grze występują różne rodzaje materii, między innymi: czerwony, purpurowy, żółty i niebieski - Final Fantasy VII Remake: Materie i Summons, czym są - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W grze występują różne rodzaje materii, między innymi: czerwony, purpurowy, żółty i niebieski.

Czym są Summony?

W FF7 Remake znajdziesz Summony, są to specjalne materie, które pozwolą ci przywołać arcypotężne istoty. Mogą one stanąć u Twojego boku, podczas walki.

Summon Ifrita to pierwszy takowy sojusznik jakiego odblokujesz w grze. W walce wesprze Cię on strzelając ognistymi kulami.

Gdzie znajdę dokładne informacje?

W naszym poradniku znajdziesz wszystkie informacje o materiach.

  1. Summony;
  2. Zielone Materie;
  3. Niebieskie Materie;
  4. Żółte Materie;
  5. Purpurowe Materie;
  6. Czerwone Materie.