Final Fantasy VII Remake: System turowy - czy występuje? Classic Mode Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do gry Final Fantasy 7 Remake dowiesz się czy w grze występuje turowy system walki.

Warto wspomnieć, że domyślnym trybem rozgrywki w FF7 Remake jest walka w trybie rzeczywistym.

Czy w grze jest tryb turowy?

Nie. W FF7 Remake występuje natomiast Classic Mode. Wedle zdania twórców tryb ten miał zapewniać rozgrywkę godną tej z pierwowzoru. Jest to hołd złożony w stronę wiernych graczy powracających do tej produkcji.

Czym jest Classic Mode?

Classic Mode to hybryda dwóch sposobów prowadzenia walki, a nie klasyczny tryb turowy - Final Fantasy VII Remake: System turowy - czy występuje? Classic Mode - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Classic Mode to hybryda dwóch sposobów prowadzenia walki, a nie klasyczny tryb turowy. Potyczki prowadzone w Classic Mode nadal opierają się na systemie Active Time Battle. Kierowane przez ciebie postaci walczą jednak automatycznie i nie masz wpływu na przebieg starcia. W tym czasie ładowany jest pasek ATB. Gdy tylko się on zapełni uruchomia się Wait Mode, podczas którego możesz użyć dostępne umiejętności.

Jak uruchomić Classic Mode?

Tryb ten możesz uruchomić rozpoczynając grę - Final Fantasy VII Remake: System turowy - czy występuje? Classic Mode - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Tryb ten możesz uruchomić rozpoczynając grę. W ten sposób już pierwsze starcia będziesz toczyć w ten konkretny sposób.

Jeśli jednak chcesz jedynie przetestować Classic Mode możesz uruchomić go z ustawień gry - Final Fantasy VII Remake: System turowy - czy występuje? Classic Mode - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Jeśli jednak chcesz jedynie przetestować Classic Mode możesz uruchomić go z ustawień gry. W ten sposób możesz dowolnie żonglować trybami i wybierać odpowiedni dla siebie.

Jak wygląda gra w Classic Mode?

W FF7 Remake Classic Mode stanowczo upraszcza walkę, czyniąc ją praktycznie automatyczną - Final Fantasy VII Remake: System turowy - czy występuje? Classic Mode - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W FF7 Remake Classic Mode stanowczo upraszcza walkę, czyniąc ją praktycznie automatyczną. Wszelkie podstawowe interakcje, czyli unikanie, blokowanie, poruszanie się i wykonywanie normalnej walki w zwarciu, prowadzone są przez sztuczną inteligencję.

Twoim zadaniem jest tylko wykonywanie poleceń dotyczących potężniejszych ataków.