Final Fantasy VII Remake: Limit Break, czym jest, jak naładować, jak wykonać Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do gry Final Fantasy VII Remake dowiesz się czym jest Limit Break. To specjalna umiejętność, której możesz używać pokonując przeciwników w FF7 Remake.

Czym jest Limit Break?

Limit Breaks to potężny atak, który zadaje największe obrażenia względem pozostałych ciosów bohaterów - Final Fantasy VII Remake: Limit Break, czym jest, jak naładować, jak wykonać - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Limit Breaks to potężny atak, który zadaje największe obrażenia względem pozostałych ciosów bohaterów.

Każdy bohater rozpoczyna swoją historię z tylko jednym atakiem tego typu - Final Fantasy VII Remake: Limit Break, czym jest, jak naładować, jak wykonać - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Każdy bohater rozpoczyna swoją historię z tylko jednym atakiem tego typu.

Jak wykonać Limit Break?

Wskaźnik Limit Break znajdziesz w prawym dolnym rogu ekranu. Użycie go jest banalnie proste. Musisz jedynie otworzyć menu komend i wybrać opcję "Limit Break" by wykonać wybrany atak.

Jak naładować wskaźnik Limit Break?

Wskaźnik odpowiadający za Limit Break znajduje się w prawym dolnym rogu ekranu - wyróżnia się ponieważ oznaczony jest żółtym kolorem - Final Fantasy VII Remake: Limit Break, czym jest, jak naładować, jak wykonać - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Wskaźnik odpowiadający za Limit Break znajduje się w prawym dolnym rogu ekranu - wyróżnia się ponieważ oznaczony jest żółtym kolorem.

Ładowanie wskaźnika opiera się głównie na ilość otrzymanych obrażeń oraz na wprowadzaniu przeciwników w stan oszołomienia - Final Fantasy VII Remake: Limit Break, czym jest, jak naładować, jak wykonać - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Ładowanie wskaźnika opiera się głównie na ilość otrzymanych obrażeń oraz na wprowadzaniu przeciwników w stan oszołomienia.

Czy mogę przyśpieszyć ładowanie Limit Break?

Niektóre Akcesoria mogą pomóc w szybszym wypełnieniu wskaźnika. 

Jak użyć innego Limit Break?

W menu ustawień walki możesz sprawdzić właściwości wszystkich ataków Limit Break, a także wybrać te, których chcesz używać. W ten sposób możesz zapoznać się ze wszystkimi atakami dostępnymi w grze.

Jak zdobyć inne Limit Break?

W rozdziale 9, po ukończeniu misji fabularnych, trafisz do Corneo Colosseum. Tam odblokują się dodatkowe wyzwania, osobne dla każdej z postaci. Po ich ukończeniu odblokowane zostaną nowe ataki Limit Break.