Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Final Fantasy VII Remake: Zielone Materie - gdzie i jak zdobyć wszystkie? Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 16 marca 2021

Na tej stronie poradnika do gry Final Fantasy VII Remake znajdziesz spis wszystkich zielonych Materii (Magic Materia / Green Materia), a także dowiesz się, jak je zdobyć.

Zielona Materia (Magic Materia) to jedna z pięciu rodzajów Materii, które można znaleźć w grze FF7 Remake. Zielona Materia służy do rzucania zaklęć wyrządzających obrażenia, leczących, a także nakładających określone statusy (Status Effect).

Nazwa materii - Final Fantasy VII Remake: Zielone Materie - gdzie i jak zdobyć wszystkie? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Nazwa materii

Opis:

Poziomy

Jak zdobyć?

Healing Materia

Pozwala ci rzucać zaklęcia leczące.

Level 1 - Use Cure

Level 2 - Use Cura

Level 3 - Use Regen

Level 4 - Use Curaga

- Otrzymasz ją od Jessie na początku rozdziału 2 - Fateful Encounters.

- Barret posiada ją zaraz po dołączeniu do drużyny.

- Możesz ją kupić w Slumsach za 600 Gil.

Cleansing Materia

Pozwala ci oczyścić się z negatywnych statusów.

Level 1 - Use Poisona

Level 2 - Use Esuna

Level 3 - Use Resist

- Możesz ją kupić w Vending Machine podczas Rozdziału 5 - Dogged Pursuit.

- Możesz ją kupić w Slumsach, po wykonaniu misji pobocznej Rat Problem za 300 Gil.

Revival Materia

Pozwala ci rzucać zaklęcia wskrzeszające towarzyszy.

Level 1 - Raise

Level 2 - Arise

- Do zdobycia podczas Chapter 4 - Mad Dash, po pokonaniu Roche w walce wręcz. Przedmiot znajdziesz na swojej drodze, gdy będziesz uciekał z bazy.

Fire Materia

Pozwala ci rzucać zaklęcia ognia.

Level 1 - Use Fire

Level 2 - Use Fira

Level 3 - Use Firaga

- Cloud zaczyna z tą materią grę.

- Do zdobycia podczas Chapter 3 - Home Sweet Slum, podczas misji pobocznej Just Flew in from Graveyard.

- Możesz ją jeszcze kupić w slumsach.

Ice Materia

Pozwala ci rzucać zaklęcia lodu.

Level 1 - Use Blizzard

Level 2 - Use Blizzara

Level 3 - Use Blizzaga

- Znajdziesz ją w obszarze Scrap Boulevard cave area podczas rozdziału 3 - A Job for the Neighborhood Watch.

Lightning Materia

Pozwala ci rzucać zaklęcia błyskawicy.

Level 1 - Thunder

Level 2 - Thundara

Level 3 - Thundaga

- Barret startuje z tą materią.

- Możesz kupić ją w slumsach u sklepikarzy.

Barrier Materia

Pozwala używać zaklęcia bariery.

Level 1 - Use Barrier

Level 2 - Use Manaward

Level 3 - Use Manawall

- Otrzymasz ją od Jessie podczas Chapter 4 - Mad Dash.

Wind Materia

Pozwala rzucać zaklęcia wiatru.

Level 1 - Use Auero

Level 2 - Use Aerora

Level 3 - Use Aeroga

- Możesz ją kupić od Chadleya, gdy ukończysz Battle Intel 02.

Poison Materia

Pozwala rzucać zaklęcia trucizny.

Level 1 - Use Bio

Level 2 - Use Biora

Level 3 - Use Bioga

- Możesz ją kupić w Vending Machine podczas rozdziału 5 - Dogged Pursuit. Vending Machine znajdziesz zaraz obok walki z Queen Grashtrike.

Binding Materia

Pozwala ci rzucać zaklęcia nakładające negatywny status na wrogów.

Level 1 - Use Sleep

Level 2 - Use Silence

Level 3 - Use Berserk

- Do zdobycia w Sector 6 Slums, niedaleko drugiej zagadki z ręką robota.

Subversion Materia

Pozwala rzucać zaklęcia ofensywne.

Level 1 - Use Breach

Level 2 - Use Dispel

- Wypada z Ghouli, podczas rozdziału 11.

Time Materia

Pozwala ci rzucać zaklęcia czasu.

Level 1 - Use Haste

Level 2 - Use Slow

Level 3 - Use Stop

Do zdobycia w The Drum Facility Dungeon w rozdziale 17 gry.