Final Fantasy VII Remake: The Language of Flowers - discoveries, solucja Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Final Fantasy VII Remake odnajdziesz opis kolejnego discovery w grze - The Language of Flowers. Możesz odblokować i odnaleźć to discovery podczas Chapter - Budding Bodyguard.

Aby zobaczyć tę scenkę musisz ukończyć wszystkie misje poboczne w sektorze: The Mysterious Moogle Merchant, Kids on Patrol, Weapons on a Rampage, A Verified Hero, The Angel of the Slums i Paying Respects - Final Fantasy VII Remake: The Language of Flowers - discoveries, solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Aby zobaczyć tę scenkę musisz ukończyć wszystkie misje poboczne w sektorze: The Mysterious Moogle Merchant, Kids on Patrol, Weapons on a Rampage, A Verified Hero, The Angel of the Slums i Paying Respects. Dzięki temu, w drodze do domu, Aerith zaproponuje ci pójście na łąkę, do jej kwiatów.

Idź za kobietą, a czeka cię bardzo klimatyczna rozmowa z Aerith - Final Fantasy VII Remake: The Language of Flowers - discoveries, solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Idź za kobietą, a czeka cię bardzo klimatyczna rozmowa z Aerith. Kobieta opowie ci o swojej więzi z kwiatami i naturą. Jest to czysto fabularna sekwencja, budująca m.in. dodatkowe relacje z Aerith i Cloudem.

Nagroda: Brak, aczkolwiek obok polanki możesz podnieść Materie - MP UP. Przydatne dla casterów, w tym oczywiście dla Aerith.