Final Fantasy VII Remake: Waste Recovery - discoveries, solucja Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Poniższa strona poradnika do gry Final Fantasy VII Remake zawiera opis kolejnego Discovery - Waste Recovery. Zadanie możesz wykonać podczas rozdziału 7 - A Trap is Sprung.

Na to Discovery natkniesz się zaraz po tym, jak usuniesz części z bossa, korzystając z kart dostępu - Final Fantasy VII Remake: Waste Recovery - discoveries, solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Na to Discovery natkniesz się zaraz po tym, jak usuniesz części z bossa, korzystając z kart dostępu. Kawałek dalej, tuż przed starciem z bossem musisz przesunąć dźwignie zgodnie z komendą Tify. Dzięki temu, będziesz móc się dostać do pomieszczenia z wadliwymi częściami i podnieść sprzęt zdementowany z bossa.

Zadanie jest dość proste i możesz mylić się do woli. Musisz przesunąć gałki w taki sposób, jaki komunikuje to ekran i zrobić to w równym tempie, co kobieta. Nie za szybko, nie za wolno. Jeśli pomyślisz się kilka razy z rzędu, czeka cię kilka zabawnych dialogów ze strony drużyny - potraktuj to jako bonus.

Po wszystkim, przejdź do zamkniętych drzwi - Final Fantasy VII Remake: Waste Recovery - discoveries, solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po wszystkim, przejdź do zamkniętych drzwi. W środku znajdziesz kilka fantów - Magic Up Materia i zdemontowane komponenty z bossa. Będą to zależnie od wybranych wcześniej przedmiotów - przedmioty użytkowe, które służą jako granaty, mikstury itp.