Final Fantasy VII Remake: Inside the Ventilation Fan - discoveries, solucja Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Kolejna strona poradnika do gry Final Fantasy VII Remake zawiera opis Discovery z rozdziału 6 Light The Way - Inside the Ventilation Fan. Na tej stronie dowiesz się, jak sięgnąć po ukryty przedmiot za wiatrakiem.

1 - Final Fantasy VII Remake: Inside the Ventilation Fan - discoveries, solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
Aby sięgnąć po przedmiot za wiatrakiem, musisz najpierw spokojnie przywrócić zasilanie w Cargo Platform - Final Fantasy VII Remake: Inside the Ventilation Fan - discoveries, solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Aby sięgnąć po przedmiot za wiatrakiem, musisz najpierw spokojnie przywrócić zasilanie w Cargo Platform. Innymi słowy, musisz wyłączyć trzy duże światła i przekierować ich moc do windy. Zrobisz to, realizując kolejne cele misji, więc zaraz po odkryciu przedmiotu za wiatrakiem nie będziesz móc go zdobyć. Gdy przywrócisz zasilanie, idź do platformy obok głównej windy i przejdź nią dalej.

Najpierw ulecz się z pomocą ławki, a następnie skorzystaj z panelu - Final Fantasy VII Remake: Inside the Ventilation Fan - discoveries, solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Najpierw ulecz się z pomocą ławki, a następnie skorzystaj z panelu. Będziesz mieć minutę na oczyszczenie pokoju obok z wrogów. Za pierwszym razem będzie to Queen Grashtrike z jednym potworem, ale jeśli ci się nie uda, to za kolejnym podejściem powinny być to już klasyczne stwory. Uporaj się z zagrożeniem i szybko włącz panel obok drzwi.

Dzięki temu wyłączysz wentylatory i będziesz móc sięgnąć po swoją nagrodę.

Nagroda: Summoning Materia - Chocobo & Moogle Materia