Final Fantasy VII Remake: Alone at Last - discoveries, solucja Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Poniższa strona poradnika do gry Final Fantasy VII Remake zawiera opis discovery o nazwie Alone at Last. Ta sekwencja do obejrzenia jest podczas rozdziału 3 gry - Home Sweet Slum.

Najpierw musisz wykonać wszystkie 6 misji pobocznych: Chadleys Report, Rat Problem, Nuisance in the Factory, Lost Friends, On the Prowl i Just Flew In from the Graveyard - Final Fantasy VII Remake: Alone at Last - discoveries, solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Najpierw musisz wykonać wszystkie 6 misji pobocznych: Chadley's Report, Rat Problem, Nuisance in the Factory, Lost Friends, On the Prowl i Just Flew In from the Graveyard. Gdy ukończysz wszystkie zadania, Tifa zaproponuje, abyście udali się do apartamentu i odpoczęli po ciężkiej pracy. Ważne, by zadania wykonać zaraz po tym, jak staną się odblokowane i nim Tifa tymczasowo opuści drużynę.

Zostało jeszcze 39% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...