Final Fantasy VII Remake: A Verified Hero, solucja, quest Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Final Fantasy VII Remake przeczytasz opis przejścia misji pobocznej A Verified Hero dostępnej podczas Chapter 8 Budding Bodyguard.

Po ukończeniu misji pobocznej Kids on Patrol możesz wrócić do obozowiska dzieci - Final Fantasy VII Remake: A Verified Hero, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po ukończeniu misji pobocznej Kids on Patrol możesz wrócić do obozowiska dzieci. Odblokujesz nową minigrę - Whack a Box.

Sama minigierka jest prosta - Final Fantasy VII Remake: A Verified Hero, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Sama minigierka jest prosta. Musisz niszczyć pudełka z punktami - za ich niszczenie kumulujesz punkty, a na zakończenie czasu dostaniesz odpowiednią nagrodę. Aby zakończyć zadanie wystarczy, że zdobędziesz 10 000 punktów, co jest bardzo proste. Pamiętaj, że im większe pudełko, tym więcej życia ma.

1 - Final Fantasy VII Remake: A Verified Hero, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
Najlepiej cały czas trzymać się parteru - podczas rozgałęzienia idź w lewo, gdzie czeka więcej skrzyń - Final Fantasy VII Remake: A Verified Hero, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Najlepiej cały czas trzymać się parteru - podczas rozgałęzienia idź w lewo, gdzie czeka więcej skrzyń. Na skrzynie za 1500 najlepiej używaj swoich technik atakujących, szczególnie ustawiając się tak, by uderzać jak najwięcej skrzyń na raz. Warto się pofatygować, bo przedmiot za 30k punktów napełnia pasek limit gauge podczas zużywania Mp, co się bardzo przydaje.

Nagroda: Elixir. Za 20.000 punktów - Crescent Moon Charm, za 30.000 punktów - Spectral cohwheel.