Final Fantasy VII Remake: Chadley's Report, solucja, quests Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Poniższa strona poradnika do gry Final Fantasy VII Remake zawiera solucję zadania Chadley's Report. Zadanie odnajdziesz w rozdziale 3 - Home sweet Slum.

Chadley to młodzieniec i zarazem geniusz w kwestiach badań nad Materią - Final Fantasy VII Remake: Chadleys Report, solucja, quests - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Chadley to młodzieniec i zarazem geniusz w kwestiach badań nad Materią. Chłopak poprosi cię, abyś wyposażył się w jego materię - assess i zdobył dane o dwóch dowolnych potworach. Warto to zrobić jak najszybciej, bo dzięki assess m.in. poznajesz szczegóły: ile potwory mają hp, na co są odporne, jaka jest nagroda za ich pokonanie itp.

Zbadaj więc dwa dowolne potwory i wróć do Chadleya. Chłopak dzięki temu zacznie sprzedawać ci nowe Materie - szczególnie warto kupić Auto - Cure i wyposażyć je towarzyszom, by cię leczyli w walce. W nagrodę za wykonanie misji otrzymasz również 500 Gil.

To nie wszystko, odblokujesz zakładkę Battle Intel, gdzie będziesz mie specjalne zadania od Chadleya. Chłopaka będziesz spotykać od czasu do czasu w grze, a za wykonywanie Battle Intels m.in. odblokujesz nowe Materie, Summony i inne nagrody.