Final Fantasy VII Remake: Light the Way - solucja Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Kolejna strona poradnika do gry Final Fantasy VII Remake zawiera opis przejścia 6 rozdziału gry - Light The Way. Drużyna musi przebrnąć przez skomplikowany system tuneli i opuszczonych placówek.

Head for Section G

Na start idź za Tifą i Barretem - Final Fantasy VII Remake: Light the Way - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Na start idź za Tifą i Barretem. Gdy dotrzecie do drzwi, okaże się, że potrzebują one mocy. Biegnijcie do Control Room i spróbujcie uruchomić mechanizm, jednak szybko okaże się, że już dawno nie działa. Wróć teraz do obszaru z drzwiami, ale wdrap się na generator znajdujący się obok i użyj wajchy.

Head for Section H

1 - Final Fantasy VII Remake: Light the Way - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
Napotkasz wrogów, Grashtriki, które m - Final Fantasy VII Remake: Light the Way - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Napotkasz wrogów, Grashtriki, które m.in. zatruwają, więc uważaj. Dobrze sprawuje się Tifa i jej szybkie ataki. Zejdź niżej i spróbuj przejść po kładce, a okaże się, że zapadnie się ona pod Cloudem. W oddali zobaczysz Materię i aktywujesz Discovery - Collapsed Passageway. Dotarcie do przedmiotu jednak będzie możliwe dopiero pod koniec rozdziału.

Biegnij na górę schodami, a dotrzesz do Section G - Upper Level - Final Fantasy VII Remake: Light the Way - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Biegnij na górę schodami, a dotrzesz do Section G - Upper Level. Wraz z Barretem i Tifą dojdziecie do wniosku, że można ominąć przeszkodę, korzystając z górnych poziomów i systemu wentylacji. Po drodze natkniesz się na wrogów - Blugu. Ci przeciwnicy potrafią cię m.in. usypiać, więc przełączaj się między postaciami i uważaj na ich atak bąbelkowy.

Gdy dotrzecie do wiatraków, idź za resztą - Final Fantasy VII Remake: Light the Way - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Gdy dotrzecie do wiatraków, idź za resztą. Po drodze aktywujesz kolejny Discovery - Inside the Ventilation Fan. Spokojnie, po przedmiot będziesz móc wrócić na sam koniec rozdziału, obecnie jest to niemożliwe.

Power for the Platform

2 - Final Fantasy VII Remake: Light the Way - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
Musisz przywrócić energię do głównej platformy poprzez przekierowanie energii lamp - Final Fantasy VII Remake: Light the Way - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Musisz przywrócić energię do głównej platformy poprzez przekierowanie energii lamp. Biegnij w kierunku pierwszej lampy, idź schodami na górę i niszcz wrogów. Podejdź do przełącznika, by wyłączyć pierwsze światło. Przy okazji aktywujesz na nowo system obronny placówki i m.in. przywrócisz do mocy wieżyczki.

Skorzystaj z panelu, by przesunąć przejście w prawo, a dotrzesz do skrzyni z turbo ether - Final Fantasy VII Remake: Light the Way - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Skorzystaj z panelu, by przesunąć przejście w prawo, a dotrzesz do skrzyni z turbo ether.

3 - Final Fantasy VII Remake: Light the Way - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
Ustaw teraz przejście na lewą stronę i przejdź nową drogą - Final Fantasy VII Remake: Light the Way - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Ustaw teraz przejście na lewą stronę i przejdź nową drogą. Walcz z przeciwnikami, a kawałeczek dalej odnajdziesz drugie światła do wyłączenia.

Zejdź teraz drabiną niżej i skorzystaj z windy, by przejechać w prawą stronę - Final Fantasy VII Remake: Light the Way - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Zejdź teraz drabiną niżej i skorzystaj z windy, by przejechać w prawą stronę. Po krótkim spacerze dotrzesz do kolejnej sekcji, gdzie będziesz móc przesunąć drogę tak, by utworzyć przejście z lewej strony. Zniszcz wrogów, wejdź do trzeciego generatora i wyłącz światła - w skrzyni obok przełącznika znajdziesz mesmeric amulet.

Niedaleko, pod znakiem H-05 znajdziesz drabinę - Final Fantasy VII Remake: Light the Way - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Niedaleko, pod znakiem H-05 znajdziesz drabinę. Możesz nią przejść do Discovery - Collapsed Passageway. Szczegóły w stosownym rozdziale poradnika.

To the Cargo Platform

Wróć teraz do platformy głównej, której w końcu przywróciłeś moc - Final Fantasy VII Remake: Light the Way - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Wróć teraz do platformy głównej, której w końcu przywróciłeś moc. Przed użyciem jej, upewnij się, że ukończyłeś dwa discoveries - Collapsed Passageway i Inside the Ventilation Fan. Gdy będziesz gotowy, przejedź platformą dalej i pokonaj wrogów. Wejdź po drabinie na górę i przejdź szybem wentylacyjnym dalej.

To już koniec rozdziału szóstego Final Fantasy VII Remake. Na końcu spotkasz się z Biggsem i otrzymasz nową broń dla Barreta - Light machine gun.