Final Fantasy VII Remake: Mad Dash - solucja Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Przed tobą kolejna strona poradnika do gry Final Fantasy VII Remake. Poniżej odnajdziesz opis przejścia rozdziału 4 - Mad Dash. Tym razem Jessie, Wedge i Biggs ruszają na samodzielną misję, by zdobyć nowy ładunek wybuchowy.

Motor Chase

Czeka cię jazda motorem i walka z wrogami, którzy będą cię ścigać - Final Fantasy VII Remake: Mad Dash - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Czeka cię jazda motorem i walka z wrogami, którzy będą cię ścigać. Podjeżdżaj do wrogów z odpowiedniej strony i używaj miecza, by szybko się ich pozbywać. Pod R2 masz turbo, które pozwoli ci m.in. nadgonić wrogów i zrównać się z nimi, by zadawać obrażenia.

Pod koniec jazdy zjawi się Roche - członek Solider, który będzie znacznie bardziej wymagającym wrogiem - Final Fantasy VII Remake: Mad Dash - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Pod koniec jazdy zjawi się Roche - członek Solider, który będzie znacznie bardziej wymagającym wrogiem. Z przeciwnikiem walczy się podobnie jak z innymi, z tą różnica, że zadaje on więcej obrażeń i ma trochę ataków specjalnych. Uważaj szczególnie, kiedy ten zacznie jechać po ścianie - zwolnij i unikaj wyładowań elektrycznych na drodze.

To Sector 7 / Homecoming

Po przejażdżce idź za Jessie i resztą - Final Fantasy VII Remake: Mad Dash - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po przejażdżce idź za Jessie i resztą. Dotrzesz do jej rodzinnego domu. Twoim zadaniem jest poczekać na zewnątrz, gdy reszta odwróci uwagę domowników.

The Jessie Job

Twoim zadaniem jest zakraść się na tył domu i wejść tylnym wejściem - Final Fantasy VII Remake: Mad Dash - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Twoim zadaniem jest zakraść się na tył domu i wejść tylnym wejściem. Idź do pokoju z ojcem Jessie i wyjmij kartę dostępu ze skafandra. Wyjdź na zewnątrz i poczekaj na resztę.

Sector 7-6 Annex Infiltration

Idź za Biggsem i Wedgem w ustalone miejsce - Final Fantasy VII Remake: Mad Dash - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Idź za Biggsem i Wedgem w ustalone miejsce. Gdy dotrzecie na miejsce ataku, skorzystaj z Wending Machine, by odnowić zapasy i kupić przedmioty na promocji (pomarańczowy kolor ceny).

A Little Diversion

Czeka cię teraz walka z bardzo dużymi ilościami wrogów - Final Fantasy VII Remake: Mad Dash - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Czeka cię teraz walka z bardzo dużymi ilościami wrogów. Korzystaj z umiejętności specjalnych Clouda i lecz się z pomocą Cure. Gdy pojawią się Sweepery, możesz przyzwać Ifrita, by pomógł ci w walce. Pamiętaj, że summony mają oddzielną listę komend i musisz im dawać polecenia, tak jak towarzyszom.

Po chwili zjawi się Roche i czeka cię walka z bossem. Jej przebieg i opis odnajdziesz w osobnym rozdziale poradnika.

Rendezvous at the Empty Lot / Return to the Slums

Po walce z Roche biegnij za Biggsem - Final Fantasy VII Remake: Mad Dash - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po walce z Roche biegnij za Biggsem. Następnie spotkaj się ponownie z Jessie i wspólnie wyjdźcie z bazy. Biegnij za resztą, a w końcu użyjecie spadochronów, by wrócić do Slumsów.

To Wedge's Place / Remaining Payment

Biegnij za Wedgem, aż do jego mieszkania - Final Fantasy VII Remake: Mad Dash - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Biegnij za Wedgem, aż do jego mieszkania. Następnie cofnij się do domu Jessie i pomów z kobietą. Otrzymasz Barrier Materia, przydatną dla Clouda lub Barreta. Kobieta zaproponuje wspólną randkę nazajutrz - niestety, wybór nie ma znaczenia, bo niedługo plany zostaną wam mocno pokrzyżowane.

Slum Wisdom / Sudden Attack

Wróć do swojego mieszkania i porozmawiaj z Tifą - Final Fantasy VII Remake: Mad Dash - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Wróć do swojego mieszkania i porozmawiaj z Tifą. Rano obudzą cię zjawy - wyjdź na zewnątrz. Czeka cię walka z Mysterious Spectres, zjawami. Wrogowie praktycznie nie mają słabości i zmuszony jesteś głównie do używania miecza i ewentualnych zaklęć Materii.

Biegnij do Barreta i Jessie - Final Fantasy VII Remake: Mad Dash - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Biegnij do Barreta i Jessie. Przed lokalem zostaniesz zaatakowany przez Enigmatic Spectre. Wróg jest również bardzo odporny na ataki - dobrze sprawują się za to szybkie ciosy Tify, by budować pasek staggered. Wróg jest odporny na miecze, więc lepiej korzystać z silnych technik Tify.

A New Operation

Biegnij na stacje i pomów z Tifą i Barretem, a następnie wsiądźcie do pociągu - Final Fantasy VII Remake: Mad Dash - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Biegnij na stacje i pomów z Tifą i Barretem, a następnie wsiądźcie do pociągu. W ten sposób zakończysz kolejny rozdział przygody.