Final Fantasy VII Remake: Home Sweet Slum - solucja Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Po spektakularnej ucieczce z miasta Cloud i reszta docierają do Slumsów. Ten rozdział Final Fantasy VII Remake jest spokojniejszy od pozostałych, gdyż czeka cię sporo eksploracji i zadań pobocznych. Poniżej odnajdziesz opis przejścia Chapter 3 - Home Sweet Slum.

Return to Base

Czeka cię spacer po slumsach - Final Fantasy VII Remake: Home Sweet Slum - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Czeka cię spacer po slumsach. Możesz spokojnie przemieszczać się po mieście i m.in. przyglądać się detalom dzielnicy slumsów. Domyślnie idź jednak do Tify, przyjaciółki Clouda z dzieciństwa. Pomów z kobietą w barze, a następnie idź z nią do mieszkania. Idź do swojego pokoju i połóż się spać.

Noisy Neighbors

W nocy usłyszysz podejrzane głosy - Final Fantasy VII Remake: Home Sweet Slum - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W nocy usłyszysz podejrzane głosy. Idź do pokoju obok, a czeka cię kolejna wizja Clouda, który ujrzy Sephirotha.

Life in the Slums

Po wizjach w nocy, zejdź na dół i pomów z Marle - Final Fantasy VII Remake: Home Sweet Slum - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po wizjach w nocy, zejdź na dół i pomów z Marle. Biegnij do lokalu Tify i pomów z nią, a ruszycie wspólnie na miasto. U pierwszego sklepikarza możesz kupić m.in. pierwszą płytę muzyczną 1. The Prelude. Płyty to ukryte znajdźki muzyczne, które potem można odtwarzać przy maszynie grającej. Ich spis znajdziesz w osobnym rozdziale poradnika.

Biegaj za Tifą i rozmawiaj z NPC - Final Fantasy VII Remake: Home Sweet Slum - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Biegaj za Tifą i rozmawiaj z NPC. Po pewnym czasie Biggs poprosi cię o pomoc w walce z potworami. Przedtem nauczysz się, jak ulepszać swoją broń i odblokowywać coraz to silniejsze techniki i wzmocnienia dla postaci. Idź teraz we wskazane miejsce i walcz z potworami, Gorgerami. W walce pomaga ci Tifa, która m.in. walczy w zwarciu i jest bardzo szybka - po wszystkim wróć do towarzyszy.

A Job for the Neighborhood Watch

Idź do sprzedawcy broni, a otrzymasz nową broń dla Clouda - Iron Blade - Final Fantasy VII Remake: Home Sweet Slum - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Idź do sprzedawcy broni, a otrzymasz nową broń dla Clouda - Iron Blade. Broń ma mniej ataku niż Buster Sword, ale jej umiejętności bardziej skupiają się na wzmocnieniu potencjału magicznego u Clouda. Warto wyekwipować broń i opanować zdolność specjalną Triple Slash. Ten atak zadaje trzy silne ciosy pojedynczemu, lub kilku wrogom dookoła Clouda. Przydatne!

Kawałek dalej odnajdziesz kilka postaci, które zlecą ci misje poboczne nazwane w grze jako Odd Jobs: Quests - Final Fantasy VII Remake: Home Sweet Slum - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Kawałek dalej odnajdziesz kilka postaci, które zlecą ci misje poboczne nazwane w grze jako Odd Jobs: Quests. To zadania poboczne, które wykonujesz dla mieszkańców miasta. W Slumsach odnajdziesz następujące misje: Chadley's Report, Rat Problem, Nuisance in the Factory, Lost Friends, On the Prowl i Just Flew In from the Graveyard. Opis zadań znajdziesz na osobnych stronach poradnika.

A Job Well Done

Na środku miasta zobaczysz zgrupowanie ludzi - Final Fantasy VII Remake: Home Sweet Slum - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Na środku miasta zobaczysz zgrupowanie ludzi. Idź za pojmanym Johnnym, w ślad za Tifą. Musisz ocalić mężczyznę z rąk Shinry. Czeka cię walka ze sporą grupką wrogów.

Shinra Reacts / Talking Strategy

Po walce idź z Tifą do Seventh Heaven - Final Fantasy VII Remake: Home Sweet Slum - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po walce idź z Tifą do Seventh Heaven. Gdy reszta pójdzie się naradzać, zabij czas m.in. grając w rzutki. Gdy reszta wróci z narad, dowiesz się, że Cloud nie dołączy do nich przy kolejnej misji. Wyjdź z baru.

Ominous Shadows

Na zewnątrz spotkasz grupkę opryszków - Final Fantasy VII Remake: Home Sweet Slum - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Na zewnątrz spotkasz grupkę opryszków. Pomów z nimi, a następnie idźcie w ustronne miejsce. Jak można było się domyśleć, czeka cię walka z grupką wrogów. Wróć do swojego mieszkania, a spotkasz tam Jessie, która zaproponuje ci nową pracę.

The Jessie Job

Jessie pokrętnie omówi następny cel misji i da ci Summoning Materia - Final Fantasy VII Remake: Home Sweet Slum - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Jessie pokrętnie omówi następny cel misji i da ci Summoning Materia. Z jej pomocą możesz przywołać potężnego Ifrita podczas szczególnie wymagających walk. Koniecznie wyposaż Clouda w nową Materię. Pomów z Jessie, a zakończysz rozdział.