Final Fantasy VII Remake: Fateful Encounters - solucja Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Poniższa strona poradnika do gry Final Fantasy VII Remake zawiera opis przejścia drugiego rozdziału historii - Chapter 2 Fateful Encounters. To wciąż sam początek przygody w Final Fantasy VII Remake, gdzie Cloud i reszta nawiązują głębsze relacje w czasie ucieczki.

Use the Escape Route

Wylądujesz w kanałach - Final Fantasy VII Remake: Fateful Encounters - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Wylądujesz w kanałach. Idź za Barretem, Jessie, Biggsem i Wedgem w stronę wyjścia. Po drodze otwieraj skrzynki. Po chwili Jessie podaruje ci Healing Materia. Odblokujesz zaklęcie - Cure, leczenie. Umiejętność jest przydatna w walce - gra nauczy cię systemu używania materii.

Reach the Sector 8 Station

Musisz teraz przebrnąć przez zniszczoną dzielnicę - Final Fantasy VII Remake: Fateful Encounters - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Musisz teraz przebrnąć przez zniszczoną dzielnicę. Użyj schodów, by przejść po zgliszczach i idź w kierunku stacji. Po chwili Cloud doświadczy wizji tajemniczej postaci.

Follow Him

Poruszasz się bardzo powoli - musisz podążać za mężczyzną - Final Fantasy VII Remake: Fateful Encounters - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Poruszasz się bardzo powoli - musisz podążać za mężczyzną. Potem czeka cię krótki dialog z Sephirothem.

Taking a Deteour

Wyjdź z zaułka i biegnij w kierunku celu misji - Final Fantasy VII Remake: Fateful Encounters - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Wyjdź z zaułka i biegnij w kierunku celu misji. Wejdź w alejkę i schodami przejdź na dach. Zejdź po drugiej strony ulicy i biegnij ulicą, a zobaczysz wstawkę. Po niej, czeka cię walka z security officers, żołnierzami, którzy będą cię ścigać. Używaj ataków Clouda i w razie potrzeby używaj Cure, by się leczyć.

Evade Pursuers / Flight Through the City / Break the Blockade

Czas na ewakuację z miasta - Final Fantasy VII Remake: Fateful Encounters - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Czas na ewakuację z miasta. Nim pobiegniesz dalej, udaj się w miejsce wskazane powyżej, by m.in. znaleźć HP Materia i Moogle medals w skrzyniach.

Nie próbuj gonić Aerith, bo przejście którym uciekała jest zamknięte - Final Fantasy VII Remake: Fateful Encounters - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Nie próbuj gonić Aerith, bo przejście którym uciekała jest zamknięte. Biegnij w kierunku centrum miasta i walcz z żołnierzami. Po drodze znajdziesz m.in. Deadly Doge Materia. Koło fontanny czeka cię sporo walki z wrogami. Po wszystkim idź drabiną do góry, przejdź dechami i zejdź po drugiej stronie.

Pora na kolejnych wrogów - Final Fantasy VII Remake: Fateful Encounters - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Pora na kolejnych wrogów. Niszcz ich i brnij ulicami dalej. Po drodze natkniesz się m.in. na wrogów z tarczami - The Huntsman. Na wrogów najlepiej używać umiejętności specjalnych i kontrować ciosy z pomocą Punisher Mode.

Last Train

Ostatni fragment chaptera to krótki spacer po pociągu i rozmowa z towarzyszami - Final Fantasy VII Remake: Fateful Encounters - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Ostatni fragment chaptera to krótki spacer po pociągu i rozmowa z towarzyszami. Po dotarciu do Barreta, obejrzysz scenkę i rozdział dobiegnie końca.