Final Fantasy VII Remake: The Destruction of Mako Reactor 1 - solucja Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Poniższa strona poradnika do gry Final Fantasy VII Remake zawiera opis pierwszego rozdziału gry i misji The Destruction of Mako Reactor 1.

Enter the Reactor Grounds

Po wstawkach obejmiesz kontrolę nad Cloudem - Final Fantasy VII Remake: The Destruction of Mako Reactor 1 - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po wstawkach obejmiesz kontrolę nad Cloudem. Biegnij za Barretem i walcz z przeciwnikami. To podstawy walki, więc nie czeka cię nic trudnego. Gra powoli będzie uczyła cię podstaw atakowania, uników, objaśni tryb ATB, parowanie, uniki itp. Cała sekwencja początkowa to nic innego, jak rozbudowany samouczek.

Biegnij za resztą i walcz z wrogami - Final Fantasy VII Remake: The Destruction of Mako Reactor 1 - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Biegnij za resztą i walcz z wrogami. Zapamiętaj tips z logiem Shinry na skrzynkach - takie skrzynie będziesz często znajdywać na swojej drodze. W środku odnajdziesz m.in. przedmioty lecznicze itp.

Infiltrate the Reactor

W końcu dotrzesz do windy - użyj jej i jedź do góry - Final Fantasy VII Remake: The Destruction of Mako Reactor 1 - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W końcu dotrzesz do windy - użyj jej i jedź do góry. Po walkach i scenkach otworzycie drzwi i gra nauczy cię, jak przełączać się między trybem Punisher i Operator. Tryb Punisher jest idealny na wrogów, którzy walczą w zwarciu, gdyż może wykonać automatyczny kontratak po zablokowaniu ciosu.

Kawałek dalej obejmiesz kontrolę nad Barretem i stanie się on pełnoprawnym członkiem drużyny - Final Fantasy VII Remake: The Destruction of Mako Reactor 1 - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Kawałek dalej obejmiesz kontrolę nad Barretem i stanie się on pełnoprawnym członkiem drużyny. Możesz przełączać się między towarzyszami - Barret jest bardzo wytrzymały i może atakować z dystansu, więc wykorzystaj go do walki z odległymi celami.

Breach Security / Reach Mako Storage

Po walce zejdź na dół, a czeka cię sekwencja z laserami - Final Fantasy VII Remake: The Destruction of Mako Reactor 1 - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po walce zejdź na dół, a czeka cię sekwencja z laserami. Używaj sprintu tak, by przebiec szybko między laserami. Kawałek dalej natkniesz się na mecha - Sweepera. Używaj przeciw wrogowi m.in. Materii i specjalnych ataków.

Set the Charge

Potem kieruj się na sam dół, a będziesz móc podłożyć bombę - Final Fantasy VII Remake: The Destruction of Mako Reactor 1 - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Potem kieruj się na sam dół, a będziesz móc podłożyć bombę. Możesz ustawić 20 lub 30 minut. Warto ustawić 30 minut, choć i tak będziesz mieć masę czasu na ucieczkę, więc w dowolnym wariancie wyrobisz się bez większych problemów. Wybór w tym przypadku nie ma żadnego znaczenia z punktu widzenia fabuły.

Pojawi się teraz boss - Scorpion Sentinel - Final Fantasy VII Remake: The Destruction of Mako Reactor 1 - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Pojawi się teraz boss - Scorpion Sentinel. Walka z bossem została przedstawiona w osobnym rozdziale poradnika. Przejdź do niego, by zapoznać się z taktykami walki.

Escape from the Reactor

Po wszystkim czeka cię ewakuacja z płonącej bazy - Final Fantasy VII Remake: The Destruction of Mako Reactor 1 - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po wszystkim czeka cię ewakuacja z płonącej bazy. Biegnij za Barretem, a następnie dotrzyj do Jessie. Biegnijcie wspólnie do wyjścia - po drodze czeka na ciebie trochę pomniejszych wrogów takich jak sweeper, roboty czy shock troopers. Masz sporo czasu - powalcz z nimi, jednak pamiętaj, że celem jest ewakuacja. Po dotarciu do wyjścia obejrzysz scenkę i zakończysz etap.