Final Fantasy VII Remake: Rude - boss, walka Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Final Fantasy VII Remake odnajdziesz opis walki z bossem - Rude. Przeciwnik rzuci ci wyzwanie w 8 rozdziale gry - Budding Bodyguard.

1 - Final Fantasy VII Remake: Rude - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
Rude ma 12894 HP i jest podatny na Materię Wiatru - Final Fantasy VII Remake: Rude - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Rude ma 12894 HP i jest podatny na Materię Wiatru. Jeśli posiadasz Aero, ułatwisz sobie walkę z bossem. W ostateczności, możesz używać innych zaklęć, jednak całkiem niezłym wariantem walki jest miecz Clouda.

Rude w walce skupi się na Cloudzie (jeśli nim sterujesz) i w pierwszej fazie walki będzie głównie korzystał z ciosów do walki wręcz. Ot, klasyczne kopniaki i kopnięcia, z dodatkiem kilku technik. Ciosy idzie zablokować i kontrować w trybie Punisher. Groźniejsze jest m.in. Seize, gdy wróg cię łapie i rzuca w kierunku Aerith. Plus jest taki, że Rude szybko obrywa od ataków mieczem i łatwo doprowadzić go do stanu staggered.

Druga faza jest bardziej wymagająca - Final Fantasy VII Remake: Rude - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Druga faza jest bardziej wymagająca. Wróg m.in. będzie używał fal uderzeniowych i Spirit Geyser - ataku ognistego, który wystrzeli Clouda w powietrze, jeśli będzie stał w miejscu. Wróg będzie również używał Running Tackle - biegł w twoim kierunku, łapał cię i rzucał w tył. Używaj umiejętności Aerith Pray i Cura/Regen na Cloudzie, a cały atak zostaw Cloudowi. W końcu wróg padnie, a ty wygrasz to niełatwe starcie.

Nagroda: 480 EXP, 10 AP, 1200 Gil, Mega-potion.