Final Fantasy VII Remake: Reno - boss, walka Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Kolejna strona poradnika do gry Final Fantasy 7 Remake zawiera opis walki z bossem, Reno. Na przeciwnika natkniesz się na początku rozdziału 8 gry - Budding Bodyguard.

1 - Final Fantasy VII Remake: Reno - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
Reno nie jest zbyt wymagającym przeciwnikiem - Final Fantasy VII Remake: Reno - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Reno nie jest zbyt wymagającym przeciwnikiem. Na samym początku, musisz pokonać garstkę pomniejszych wrogów, co nie powinno ci sprawić większych kłopotów. Sam Reno głównie atakuje z pomocą swojej laski i jest niezwykle podatny na kontrataki Punisher Mode. Uważaj jedynie na jego ataki Shock Swipe, gdy wróg może szybko skrócić dystans i cię dodatkowo porazić.

Miecz szybko nabija status Pressured i Staggered u wroga, więc skup się głównie na atakach mieczem. Gdy wróg cię rani, używaj regen i cura. Po odebraniu połowy hp, rozpoczniesz drugą fazę walki. Tym razem Reno zacznie wyrzucać miny - EM Mine, które oprócz zadawania obrażeń, również ogłuszają cię. Najlepiej wykorzystać Triple Slash Clouda i jak najszybciej zniszczyć miny. Potem skup ataki na Reno, uważaj na jego ataki i kontrując go.

Nagroda: 600 EXP, 10 AP, 600 Gil, Bottle of Ether.