Final Fantasy VII Remake: Airbuster - boss, walka Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Final Fantasy 7 Remake przeczytasz opis walki z bossem - Airbuster. Ten przeciwnik czeka na końcu Chapter 7 - A Trap is Sprung.

Na początek warto zauważyć, że można lekko zmodyfikować sposób walki z bossem, poprzez zdemontowanie jego poszczególnych podzespołów - Final Fantasy VII Remake: Airbuster - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Na początek warto zauważyć, że można lekko zmodyfikować sposób walki z bossem, poprzez zdemontowanie jego poszczególnych podzespołów. Szczególnie przydatne jest m.in. usunięcie Big Bomb i ataków stunujących. Airubster będzie wtedy używał te ataki znacznie rzadziej, co lekko ułatwi pojedynek. Sam boss potrafi dać popalić, szczególnie jak się na niego rzuci bez większej taktyki.

Na pokonanie bossa masz określony czas - ok. 21:30 minut. To sporo czasu, więc nie przejmuj się czasem w grze. Boss ma 32848 HP i jego słabością są ataki elektryczne. Wróg ma kilka ataków, które warto omówić. Po pierwsze Big Bomber - boss wystrzeli silny pocisk w twoim kierunku, który zadaje spore obrażenia. Warto uniknąć tego ataku, lub chociaż nie stać w grupie. Kolejnym atakiem sprawiającym trudności są miny paraliżujące, które potrafią szybko wyłączyć z gry postacie walczące w zwarciu.

W pierwszej fazie walki, skup się na biciu bossa - Final Fantasy VII Remake: Airbuster - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W pierwszej fazie walki, skup się na biciu bossa. Ataki elektryczne szybko doprowadzą do stanu stagger i odebrania pokaźnej ilości HP. Podczas drugiej fazy, wróg używa nowego ataku - Tankbuster. Wystrzeliwuje silny pocisk przed siebie i nie możesz być żadną postacią przed nim, bo jego promień jest zabójczy. Podczas drugiej fazy możesz używać summona, co się naprawdę przyda.

W pewnym momencie boss wystrzeli swoje ręce na boki i będzie nimi atakował twoją drużynę - Final Fantasy VII Remake: Airbuster - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W pewnym momencie boss wystrzeli swoje ręce na boki i będzie nimi atakował twoją drużynę. Skup ataki na jednej z rąk i postaraj się jak najszybciej ją zniszczyć. Koniecznie korzystaj z umiejętności Barreta, Lifesaver, by zbierać na siebie ataki bossa.

W trzeciej fazie walki, musisz głównie unikać ciosów wroga - Final Fantasy VII Remake: Airbuster - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W trzeciej fazie walki, musisz głównie unikać ciosów wroga. Airbuster zacznie latać i atakować cię z pomocą miotacza płomieni, laserów i innych ataków. Atakuj go z pomocą Barreta i miej na sobie cały czas Lifesavera. Lecz się z pomocą Regen i Cura, a gdy wróg zbliży się do mostu - przejdź do pełnej ofensywy.

Nagroda: 550 Exp i 10 AP, 550 Gil, Titanium Bangle.