Final Fantasy VII Remake: Crab Warden - boss, walka Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika przeczytasz porady i opis walki z bossem - Crab Warden. Na tego robota natkniesz się podczas finałowych momentów Chapter 5 - Dogged Pursuit.

1 - Final Fantasy VII Remake: Crab Warden - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
Ten boss ma 26828 HP i jest podatny na ataki elektryczne - Final Fantasy VII Remake: Crab Warden - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Ten boss ma 26828 HP i jest podatny na ataki elektryczne. Stąd, Thundara powinna cię wspomagać przez cały pojedynek. Na początek skup się na tym, by atakować nogi bossa. Po niszczeniu nóg, wrogowi błyskawicznie zapełnia się pasek staggered, co można wykorzystać. Crab Warden używa wyładowań elektrycznych gdy jesteś blisko, więc pamiętaj o unikach i blokowaniu. Przeciwnik ma również miotacz płomieni, więc musisz uważać, by nie złapał cię w obszar ataku, gdy wykonujesz swoje combosy. Gdy wróg będzie staggered, używaj najmocniejszych ataków, w tym thundary.

Po odebraniu 1/3 HP, aktywuje się druga faza walki. Na arenie zaczną latać pomniejsze roboty, które będą wspomagać bossa. W pierwszej kolejności musisz skupić uwagi na nich, więc korzystaj m.in. z Barreta. Możesz również wykorzystać summona, by pomógł ci w walce i zadał przy okazji trochę obrażeń bossowi.

Podczas trzeciej fazy walki, boss dostanie nowy atak - będzie ładował elektrycznością tory - Final Fantasy VII Remake: Crab Warden - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Podczas trzeciej fazy walki, boss dostanie nowy atak - będzie ładował elektrycznością tory. Musisz chować się tak, by nie stać na torach i przeczekać atak. Kontynuuj następnie walkę z bossem i staraj się jak najszybciej go pokonać, by uniknąć większej ilości ataków elektrycznością.

Za pokonanie bossa otrzymasz 400 EXP, 400 Gil i Metal Knuckles - nową broń dla Tify.