Final Fantasy VII Remake: Roche - boss, walka Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Final Fantasy VII Remake zawiera opis walki z Roche. Mężczyzna rzuci ci wyzwanie podczas Chapter 4 Mad Dash.

Roche jest członkiem elitarnej grupy Solider i jest znacznie potężniejszym wrogiem niż klasyczni żołnierze - Final Fantasy VII Remake: Roche - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Roche jest członkiem elitarnej grupy Solider i jest znacznie potężniejszym wrogiem niż klasyczni żołnierze. Najpierw wroga pokonasz podczas jazdy motorem, a później czeka cię klasyczny pojedynek 1 vs 1.

Wróg ma 8160 HP i jego słabością jest ogień - Final Fantasy VII Remake: Roche - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Wróg ma 8160 HP i jego słabością jest ogień. Jeśli jesteś wyposażony w Fire, to możesz śmiało go atakować tym żywiołem, choć lepiej oszczędzać MP m.in. na Cure. Wróg jest mało odporny na ataki fizyczne, więc najlepiej skupić się właśnie na tym stylu walki.

Używaj Punisher Mode, by blokować i kontrować jego ataki. Gdy odbierzesz mu pół życia, ten zacznie używać ataku Ignition Flame, który unikaj przeturlaniem się w bok. Roche jest dość powolny i po atakach porusza się ospale, więc wykorzystaj jego ospałość, by zadawać mu ataki mieczem.

Po pokonaniu wroga, otrzymasz Elixir.