Final Fantasy VII Remake: Aerith - umiejętności, leczenie, zaklęcia Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Poniższa strona poradnika do gry Final Fantasy 7 Remake opisuje Aerith.

Aerith to potężna postać wsparcia - Final Fantasy VII Remake: Aerith - umiejętności, leczenie, zaklęcia - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Aerith to potężna postać wsparcia. Nie jest ona typową wojowniczką, za to jej umiejętności specjalne są nie do przecenienia. Kobieta otacza leczeniem całą drużynę, a jej Limit Break pozwala walczyć innym, gdy ci są powaleni i bez życia. Rolą Aerith to zapewnić przeżywalność dla reszty, gdy drużyna walczy ze śmiercionośnymi przeciwnikami.

Jeśli chodzi o jej moc Tempest - kobieta przez pewien czas przygotowuje zaklęcia, a im dłużej trwa cały proces, tym potężniejsze efekty umiejętności. Musisz więc dbać o to, by Aerith była wolna od ataków, a reszta drużyny odciągała uwagę przeciwników. Kobieta jest najmniej wytrzymała z całej drużyny i ataki wrogów mogą szybko ją pozbawić przytomności.

Gdy przejmiesz kontrolę nad kobietą w walce, możesz m.in. skupić się na leczeniu drużyny i obserwację, jak inni radzą sobie w boju. Twoją rolę jest natomiast wsparcie reszty healingiem, wskrzeszaniem i nakładaniem silnych buffów, które pomagają w walce.