Final Fantasy VII Remake: Cloud Strife - umiejętności, magia, Operator, Punisher Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Kolejny rozdział naszego poradnika do FF7 Remake poświęcony jest głównemu bohaterowi gry - Cloudowi Strife.

Główny bohater w walce posługuje się swoim ikonicznym, wielkim mieczem - Final Fantasy VII Remake: Cloud Strife - umiejętności, magia, Operator, Punisher - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Główny bohater w walce posługuje się swoim ikonicznym, wielkim mieczem. Kolosalny miecz zadaje wielkie obrażenia w walce wręcz, a bohater może nim jeszcze blokować ciosy wrogów. Unikalną umiejętnością Clouda jest fakt, że może przełączać się między dwoma trybami walki - Operator i Punisher. \

Operator to tryb mobilny, zwinny, gdzie postać może unikać ataków i być szybka w walce. Punisher z kolei to tryb zadawania potężnych ciosów, przy pewnym zaniedbaniu obrony. Tryb Punisher pozwala ci również kontrować ataki wręcz, podczas bloków, co bardzo przydaje się podczas wymiany ciosów z wrogiem walczącym w krótkim dystansie.

Choć Cloud jest głównie wojownikiem do walki wręcz, może również m.in. używać magii (materia). To kapitan drużyny, uniwersalna postać, która świetnie sprawdza się podczas każdego starcia. Dobrze wykorzystywać jego talenty magiczne, by atakować wrogów w oparciu o ich słabości (weaknesses). Gdy tylko możesz - używaj miecza i jego potężnych ataków wręcz, a gdy wróg jest odporny na takie ciosy, używaj magii.