Final Fantasy VII Remake: Zdobywanie poziomów - porady, wskazówki Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Ta strona poradnika do Final Fantasy 7 Remake opisuje mechanikę zdobywania poziomów w grze.

Walka i pokonywanie wrogów w grze nagrodzi cię punktami EXP (Experience points) - Final Fantasy VII Remake: Zdobywanie poziomów - porady, wskazówki - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Walka i pokonywanie wrogów w grze nagrodzi cię punktami EXP (Experience points). Punkty te pozwolą ci awansować na wyższe poziomy doświadczenia. Przy awansie na kolejny poziom, poprawie ulegną twoje statystyki, a postać stanie się odrobinę potężniejsza - zwiększy się twój maksymalny poziom HP, MP, siła ataków itp.

Nagrodą za walki jest:

  1. Exp - Punkty doświadczenia, dzięki którym awansujesz na wyższy poziom.
  2. Gil - Waluta w grze, dzięki której kupisz nowe przedmioty w sklepach.
  3. Items - Przedmioty za potyczkę, mogą to być np. przedmioty lecznicze i inne akcesoria.
  4. Weapons proficiency - specjalizacja broni. Im więcej używasz danej broni, tym mocniej rośnie jej poziom specjalizacji. Po osiągnięciu określonego poziomu odblokujesz m.in. nowe ataki dla broni i wybierzesz specjalne umiejętności dla swojego bohatera.
  5. AP (Materia Exp) - Materia, specjalne kule w broniach również awansują na wyższy poziom. Dzięki temu możesz używać potężniejszych zdolności np. Fire - Fira - Firaga.