Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Final Fantasy VII Remake: Akcesoria i bonusy - porady, skąd wziąć? Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 3 marca 2021

Na tej stronie poradnika do gry Final Fantasy VII Remake znajdziesz informacje na temat akcesoriów (Accessories) i bonusów, jakie zapewniają, a także dowiesz się jak je zdobyć.

Akcesoria (Accessories) w grze Final Fantasy VII Remake to przedmioty, które zapewniają postaci różne właściwości i efekty: zwiększają poziom poszczególnych atrybutów, zmniejszają otrzymywane obrażenia lub zapewniają odporność na negatywne statusy (Status Effects). Warto tutaj zaznaczyć fakt, że akcesoria nie są przypisane wyłącznie do jednej postaci i mogą być używane przez wszystkich członków drużyny.

Akcesoria (Accessories) w grze Final Fantasy VII Remake można zdobyć na kilka sposobów - Final Fantasy VII Remake: Akcesoria i bonusy - porady, skąd wziąć? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Akcesoria - jak zdobyć?

Akcesoria (Accessories) w grze Final Fantasy VII Remake można zdobyć na kilka sposobów:

  1. Można je znaleźć w skrzyniach;
  2. Kupić w sklepie i w Vending Machines;
  3. Zdobyć po pokonaniu przeciwników i bossów.

Wszystkie akcesoria

Poniżej zamieszczamy listę wszystkich akcesoriów, które można zdobyć w grze Final Fantasy VII Remake:

  1. Buletproof Vest: Vitality +5%;
  2. Champion Belt: max HP +10%, Strength +5%;
  3. Circlet: max MP +10%, Magic +5%;
  4. Earrings: Magic +5%;
  5. Power Wristguards: Strength +5%;
  6. Talisman: Spirit +5%;
  7. Revival Earrings: rozpoczynasz walkę z Auto-Life status effect, dzięki czemu postać, która ma na wyposażeniu ten przedmiot, zostaje automatycznie wskrzeszona w przypadku śmierci. Po użyciu przedmiot ulega zniszczeniu;
  8. Star Pendant: zapewnia niewrażliwość (Immune) na truciznę (poison);
  9. Crescent Moon Charm: redukuje otrzymywane obrażenia, gdy jest na wyposażeniu nieaktywnych postaci;
  10. Whistlewind Scarf: rozpoczynasz walkę z lekko zapełnionym wskaźnikiem ATB (Active Time Battle);
  11. Protective Boots: zapewnia niewrażliwość na spowolnienie (Slow) i Stop;
  12. Salvation Badge: zwiększa skuteczność czarów leczących, gdy zdrowie bohatera spadnie poniżej 25%;
  13. Spectral Cogwheel: konsumpcja MP wypełnia wskaźnik Limitu;
  14. Supernatural Wristguards: Strength +10%;
  15. Platinum Earrings: Magic +10%;
  16. Survival Vest: Vitality +10%;
  17. Headband: zapewnia niewrażliwość na uśpienie (Sleep);
  18. Timeworn Talisman: Spirit +10%;
  19. Clarity Pendant: wypełnia całkowicie wskaźnik ATB po użyciu Refocus;
  20. Tarot Cards: wydłuża czas trwania szkodliwych efektów nałożonych na przeciwników;
  21. Otherworldly Cyrstal: skraca czas trwania szkodliwych efektów nałożonych na postać;
  22. Mythical Amulet: wzmacnia istoty przyzwane do walki (Summons);
  23. Healing Carcanet: zwiększa skuteczność przedmiotów, zaklęć i zdolności leczących;
  24. Fury Ring: rozpoczynasz walkę z efektem statusu Berserk;
  25. Transference Module: zużywanie ładunków ATB zapełnia wskaźnik Limitu;
  26. Enfeeblement Ring: rozpoczynasz walkę z efektem statusu Toad;
  27. Enchanted Ring: wydłuża czas trwania korzystnych efektów statusów użytych przez postać;
  28. Moogle's Amulet: zwiększa prawdopodobieństwo na to, że wrogowie upuszczą przedmioty, gdy zostaną pokonani w walce;
  29. Superstar Belt: przedmiot, który umożliwia uniknięcie obezwładnienia (Incapacitation) raz na bitwę. Nie działa przeciwko atakom wywołującym natychmiastowy efekt śmierci lub gdy HP postaci wynosi 1;
  30. Mako Crystal: redukuje obrażenia otrzymywane od ognia (Fire), lodu (Ice), błyskawic (Lightning) i wiatru (Wind);
  31. Gotterdammerung: rozpoczynasz walkę z pełnym wskaźnikiem Limitu. Dodatkowo, wskaźnik Limitu stopniowo zapełnia się w trakcie walki.