Final Fantasy VII Remake: Akcesoria i bonusy, skąd wziąć, porady Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Poniższa strona poradnika do gry FF 7 Remake zawiera opis akcesoriów i bonusów, które one oferują.

Akcesoria możesz odnaleźć w skrzyni, kupować je w sklepie i przy Vending Machines - Final Fantasy VII Remake: Akcesoria i bonusy, skąd wziąć, porady - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Akcesoria możesz odnaleźć w skrzyni, kupować je w sklepie i przy Vending Machines. Akcesoria zazwyczaj oferują potężne pasywne wzmocnienia dla postaci, więc warto je używać na bieżąco, a szczególnie podczas trudniejszych starć. Dla przykładu:

  • The Bulletproof Vest wchłania damage z wieżyczek, więc jest idealne na walki, gdy wiesz, że będzie dużo stanowisk obronnych.
  • Revival Earrings wskrzeszają od razu towarzysza, gdy ten zemdleje. Przedmiot przy tym zostanie zniszczony - idealne na bardzo trudne pojedynki.

Niektóre potężniejsze akcesoria są ukryte, dla przykładu - Champion Belt zwiększa maksymalne HP o 10% i siłę o 5%. By zdobyć przedmiot, będziesz musiał wymaksować minigry w Final Fantasy 7 Remake.