Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Final Fantasy VII Remake Intermission: Gain Intel - solucja, opis przejścia Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 25 czerwca 2021

Na tej stronie poradnika do gry Final Fantasy VII Remake Intermission znajdziecie dokładny opis przejścia głównej misji fabularnej Gain Intel.

Yuffie udało się dotrzeć do Slumsów Sektora 7 (Sector 7 Slums) i spotkać się z Zhijie, który zaprowadził ją do kryjówki grupy Avalanche. Pora zyskać nieco dodatkowych informacji na temat miasta.

Talk to Nayo

Gdy po raz pierwszy porozmawiacie z Nayo, dowiecie się, gdzie Shinra może trzymać swoje bezcenne Materie - Final Fantasy VII Remake Intermission: Gain Intel - solucja, opis przejścia - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Gdy po raz pierwszy porozmawiacie z Nayo, dowiecie się, gdzie Shinra może trzymać swoje bezcenne Materie. Druga rozmowa z Nayo o NPC Old Snapper aktywuje misję poboczną The Happy Envoy.

Opis przejścia zadania The Happy Envoy znajdziecie w rozdziale Misje poboczne na stronie The Happy Envoy.

Talk to Billy Bob

W trakcie pierwszej rozmowy Billy Bob wyjaśni Wam, gdzie znajduje się główny budynek korporacji Shinra - Final Fantasy VII Remake Intermission: Gain Intel - solucja, opis przejścia - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W trakcie pierwszej rozmowy Billy Bob wyjaśni Wam, gdzie znajduje się główny budynek korporacji Shinra. Z drugiej rozmowy z tym NPC dowiecie się, czym jest Virtual Combat Simulator, co aktywuje jedno z zadań pobocznych gry Final Fantasy VII Remake Itermission - Combat Simulator.

Opis przejścia zadania Combat Simulator znajdziecie w rozdziale Misje poboczne na stronie Combat Simulator.

Talk to Polk

Polk wyjaśni Wam, że aby dostać się do budynku Shinra, będziecie potrzebować kart ID - Final Fantasy VII Remake Intermission: Gain Intel - solucja, opis przejścia - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Polk wyjaśni Wam, że aby dostać się do budynku Shinra, będziecie potrzebować kart ID. W trakcie drugiej rozmowy z tym NPC będziecie mogli przejść samouczek z Minigry Fort Condor, a także otrzymacie pakiet startowy do rozgrywania dalszych pojedynków.

Fort Condor to minigra, która pojawiła się w oryginalnym Final Fantasy VII z 1997 roku.