Final Fantasy VII Remake: Secret Medicine, solucja, quest Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na poniższej stronie poradnika do Final Fantasy 7 Remake odnajdziesz opis przejścia misji pobocznej Secret Medicine, dostępnej podczas Chapter 14 - In Search of Hope.

Zadanie rozpocznie się od rozmowy z lekarzem - Final Fantasy VII Remake: Secret Medicine, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Zadanie rozpocznie się od rozmowy z lekarzem. Poprosi Cię on o zebranie ziół do produkcji leków. Zacznijmy od tego, że pierwsze zioło lecznicze znajduje się w kościele. Mogłeś zdobyć je już wykonując misję Corneo's Secret Stash bądź Tomboy Bandit.

Drugi potrzebny przedmiot zakupisz w Moogle Emporium w Kids Hideou - Final Fantasy VII Remake: Secret Medicine, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Drugi potrzebny przedmiot zakupisz w Moogle Emporium w Kids Hideou.

Do ostatniego zadania udasz się wykonując misję poboczną Subterranean Menace. Wedle założeń tej misji musisz pokonać bossa Type 0 Behemoth. Po pozbyciu się przeciwnika zdobędziesz ostatni składnik i będziesz mógł wrócić do doktora, i zakończyć zadanie.

Nagroda: punkty umiejętności dla Aerith.