Final Fantasy VII Remake: The Power of Music, solucja, quest Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na poniższej stronie poradnika do Final Fantasy 7 Remake odnajdziesz opis przejścia misji pobocznej The Power of Music, dostępnej podczas Chapter 14 - In Search of Hope.

Zadanie otrzymasz od Betty - Final Fantasy VII Remake: The Power of Music, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Zadanie otrzymasz od Betty. Dziewczynka chce pocieszyć ludzi z pomocą muzyki. Zacznij od porozmawiania z pobliskimi, smutnymi mieszkańcami. Dadzą Ci oni wskazówkę odnoście muzyki, która Ich pocieszy.

Ta minigra jest bardzo podobna do zadania Burning Thighs. Jednak sporą różnicą jest to, że to zadanie jest ciut trudniejsze. Zaraz jednak dokładnie wszystko wyjaśnimy, aby ułatwić Ci zadanie.

Zacznij od znalezienia wszystkich trzech płyt (Goodnight, Until Tomorrow, Fight On - Final Fantasy VII Remake: The Power of Music, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Zacznij od znalezienia wszystkich trzech płyt ("Goodnight, Until Tomorrow", "Fight On!", "Stand Up"), a potem uruchom je, aby poprawić ludziom humor. Pierwszą płytę znajdziesz w holu hotelu przy wejściu na Wall Market.

Fight On - Final Fantasy VII Remake: The Power of Music, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

"Fight On!"znajdziesz w Koloseum. Musisz ją zakupić za 50 Gil.

Ostatnia piosenka znajduje się w pobliżu Honeybee Inn. Czeka tam kobieta słuchająca "Stand Up". Gdy z nią porozmawiasz da Ci kopię utworu.

Gdy zdobędziesz wszystkie trzy piosenki, wróć do Betty i szafy grającej. Uruchom każdą zdobytą piosenkę, a pocieszysz mieszkańców i zakończysz misję.

Nagroda: Companion Sharpshooter Vol. III.