Final Fantasy VII Remake: Tomboy Bandit, solucja, quest Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na poniższej stronie poradnika do Final Fantasy 7 Remake odnajdziesz opis przejścia misji pobocznej Tomboy Bandit, dostępnej podczas Chapter 14 - In Search of Hope.

Zadanie poboczne rozpoczniesz od rozmowy z Johnnym - Final Fantasy VII Remake: Tomboy Bandit, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Zadanie poboczne rozpoczniesz od rozmowy z Johnnym. Poprosi Cię on o odzyskanie jego portfela. Nie jest to ciężkie zadanie. Możesz wykonać je w tracie misji Missing Childern bądź Corneo's Secret Stash.

Po rozmowie z Johnnym udaj się do kościoła - Final Fantasy VII Remake: Tomboy Bandit, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po rozmowie z Johnnym udaj się do kościoła. Na miejscu stoczysz zażartą dyskusję z Kyrie. Odeśle Cię ona na arenę do walki.

Udaj się do Colosseum, na miejscu pokonaj Hellhound i Beastmaster. Przeciwnicy nie są wymagający, wystarczą ogniste ataki, abyś szybko ich wyeliminował.

Po pokonaniu przeciwników wróć do kościoła - Final Fantasy VII Remake: Tomboy Bandit, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po pokonaniu przeciwników wróć do kościoła. Tam czeka na Ciebie Kyrie wraz ze swoją babcią. Ten element misji rozpocznie Discovery, które opiszemy na oddzielnej stronie poradnika.

Aby ukończyć misję musisz wrócić do Johnny'ego.

Nagroda: Corneo Vault Key, Johnny's Wallet.