Final Fantasy VII Remake: A Dynamite Body, solucja, quest Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Kolejna strona poradnika FF7 Remake zawiera solucję misji poboczne a Dynamite Body, dostępnej podczas Chapter 9 - The Town That Never Sleeps.

Udaj się na rozmowę z Samem i powiedz mu o swoich dokonaniach - Final Fantasy VII Remake: A Dynamite Body, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Udaj się na rozmowę z Samem i powiedz mu o swoich dokonaniach. Zostaniesz oddelegowany, by udać się do Koloseum. Zjedź na dół windą, ulecz się i wybierz nowy pojedynek - Special Match. Do pojedynku przystąpisz sam, bez Aerith więc możesz na wszelki wypadek ubrać Healing Materia.

Musisz pokonać wrogów - dwie Bomby - Final Fantasy VII Remake: A Dynamite Body, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Musisz pokonać wrogów - dwie Bomby. Przeciwnicy nie są specjalnie silni, uważasz musisz tylko na ich ogniste ataki. Możesz również pokusić się o kradzież ich techniki self-destruct z pomocą Enemy Skill Materia.

Po walce pomów z Samem, a wykonasz zadanie.

Nagroda: Arcane Scepter - broń dla Aerith.