Final Fantasy VII Remake: Destiny's Crossroads - solucja Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Kolejna strona poradnika przedstawia finalny, 18 chapter gry FF7 Remake - Destiny's Crossroads. Drużyna ucieka z kwatery głównej Shinry - szybko jednak okazuje się, że przyszłe wydarzenia mogą potoczyć się zupełnie inaczej, niż było to do tej pory zapisane. Jaka alternatywna przyszłość czeka Clouda, Aerith, Tifę i Barreta?

Flying Through the Night

Kolejna sekwencja jazdy na motorze, znanej z rozdziału 4 - Final Fantasy VII Remake: Destinys Crossroads - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Kolejna sekwencja jazdy na motorze, znanej z rozdziału 4. Zasady są praktycznie bez zmian - przyspieszaj, zwalniaj, zbliżaj się do wrogów i tnij ich z pomocą miecza. Co jakiś czas Red będzie cię leczył, więc nie przejmuj się tak bardzo obrażeniami.

Po pewnym czasie zjawi się wielki robot, który jest znacznie silniejszym wrogiem - Final Fantasy VII Remake: Destinys Crossroads - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po pewnym czasie zjawi się wielki robot, który jest znacznie silniejszym wrogiem. Musisz zbliżać się do jego kół i ciąć je z pomocą miecza. Po każdej stronie znajdują się trzy koła, które musisz niszczyć. Wróg będzie strzelał do ciebie z pomocą karabinku - blokuj te ciosy, bo walka jest dość długa i potrzebujesz dużo życia, Red cię podczas tego starcia nie uleczy.

Gdy wróg będzie podnosił koła - odjedź kawałek, bo uderzenie cię zrani - Final Fantasy VII Remake: Destinys Crossroads - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Gdy wróg będzie podnosił koła - odjedź kawałek, bo uderzenie cię zrani. Gdy zniszczysz koła, wróg będzie Staggered i będziesz mógł go trochę zranić. Używaj Spining Slash, by nabić spory mnożnik. Gdy wróg będzie przygotowywał się do ognistego ataku, zwolnij i odjedź od niego, by uniknąć obrażeń.

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...