Final Fantasy VII Remake: Deliverance from Chaos - solucja Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Poniższa strona poradnika do gry Final Fantasy 7 Remake zawiera opis przejścia rozdziału 17 gry - Deliverance from Chaos. Po uratowaniu Aerith, drużyna chce wydostać się z budynku Shinry, co nie będzie należało do prostych.

A Way Out

W pokoju pomów z Aerith, by obejrzeć długą wstawkę filmową - Final Fantasy VII Remake: Deliverance from Chaos - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W pokoju pomów z Aerith, by obejrzeć długą wstawkę filmową. Po niej, zabierz ze skrzyni nową broń dla Aerith - Reinforced Staff. Następnie wyjdź z pomieszczenia i idź za resztą - po drodze możesz otwierać skrzynie, które pochowane są za drzwiami w korytarzu.

Jedź windą do góry, a natkniesz się na Unknown Entity, które miałeś okazję spotkać we wcześniejszych rozdziałach. Rozpraw się z wrogami i kontynuuj wędrówkę do góry, a natkniesz się na Sephirotha.

Find The Others

Gdy spadniesz na dół, idź przed siebie i pociągnij dźwignię na ścianie, by wysunąć kopuły, po których możesz przejść na drugą stronę - Final Fantasy VII Remake: Deliverance from Chaos - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Gdy spadniesz na dół, idź przed siebie i pociągnij dźwignię na ścianie, by wysunąć kopuły, po których możesz przejść na drugą stronę. Po drodze natkniesz się na Monodrive, które musisz pokonać. Po pewnym czasie dołączy do ciebie Red XIII, który pomoże ci w walce.

Brnij dalej do góry, aż dotrzesz do przejścia, które możesz kontynuować Red - Final Fantasy VII Remake: Deliverance from Chaos - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Brnij dalej do góry, aż dotrzesz do przejścia, które możesz kontynuować Red. Zleć mu przejście na drugą stronę, a pociągnie dźwignię i będziesz mógł do niego dołączyć. Przejdź drzwiami i idź dalej, a spotkasz Barreta i grupkę potworów.

Po uporaniu się z zagrożeniem, podnieś nową broń dla Clouda - twin stingera - Final Fantasy VII Remake: Deliverance from Chaos - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po uporaniu się z zagrożeniem, podnieś nową broń dla Clouda - twin stingera. To bardzo dobra broń pod magiczny build dla Clouda.

Kontynuuj drogę naprzód, aż natkniesz się na kolejną siatkę, po której Red będzie mógł przejść na drugą stronę - Final Fantasy VII Remake: Deliverance from Chaos - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Kontynuuj drogę naprzód, aż natkniesz się na kolejną siatkę, po której Red będzie mógł przejść na drugą stronę. Następnie podejdź do konsoli obok bariery, by porozumieć się z Tifą i Aerith. Przełączysz się teraz na drużynę Tify i Aerith - zadbaj, by obie drużyny miały m.in. Healing Materia, bo czekają cię walki w uszczuplonym gronie.

Idźcie na górę, aż dotrzecie do znajomej dźwigni - pociągnij ją, weź ether ze skrzyni i podejdź do konsoli, by przełączyć się na Clouda i Barreta - Final Fantasy VII Remake: Deliverance from Chaos - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Idźcie na górę, aż dotrzecie do znajomej dźwigni - pociągnij ją, weź ether ze skrzyni i podejdź do konsoli, by przełączyć się na Clouda i Barreta.

Pociągnijcie dźwignie, by dostać się do centralnej platformy - Final Fantasy VII Remake: Deliverance from Chaos - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Pociągnijcie dźwignie, by dostać się do centralnej platformy. Podejdź do stanowiska nr. 3 i pociągnij dźwignię, by otworzyć wroga u Tify i Aerith. Wróć do konsoli i przełącz się na dziewczyny.

Jako Tifa, wejdź w otworzone drzwi i przełącz kolejną dźwignię - Final Fantasy VII Remake: Deliverance from Chaos - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Jako Tifa, wejdź w otworzone drzwi i przełącz kolejną dźwignię. Walczcie z potworami i kontynuujcie drogę. W pewnym momencie wejdziesz na rurę, ale Tifa i Aerith spadną na dół - pokonajcie wrogów na dole

Przejdź pod uchylonymi wrotami, pokonaj wieże strażnicze, a następnie wejdź drabiną do góry - Final Fantasy VII Remake: Deliverance from Chaos - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Przejdź pod uchylonymi wrotami, pokonaj wieże strażnicze, a następnie wejdź drabiną do góry. Ponownie odnajdziesz tam dźwignię, która ułatwi drużynie Clouda kontynuować drogę. Przełącz się na męską drużynę i jako Cloud przełącz dźwignię numer 2.

Ruszajcie w otwarte wrota 02, walcząc z kolejnymi przeciwnikami - Final Fantasy VII Remake: Deliverance from Chaos - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Ruszajcie w otwarte wrota 02, walcząc z kolejnymi przeciwnikami. Po wygranym starciu, biegnijcie do Reda i uratujcie go. Po chwili będziesz walczył m.in. z Brain Podem, który w trakcie walki stworzy mnóstwo swoich klonów. Dobrze sprawdzają się ataki obszarowe Cloud.

Wyjdźcie z sekcji 02, mińcie zamknięte drzwi 04 i podejdź do kolejnej przepaści - Final Fantasy VII Remake: Deliverance from Chaos - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Wyjdźcie z sekcji 02, mińcie zamknięte drzwi 04 i podejdź do kolejnej przepaści. Każ Redowi przejść na drugą stronę, a następnie pokonajcie wrogów. Red spadnie na dół i będziesz musiał mu pomóc - biegnij szybko do panelu i przełacz się na drużynę Tify.

Musicie przebić się do Reda, walcząc z kolejnymi wrogami - Final Fantasy VII Remake: Deliverance from Chaos - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Musicie przebić się do Reda, walcząc z kolejnymi wrogami. Red ma określony poziom życia, więc musisz do niego dotrzeć nim zginie - masz jednak bardzo dużo czasu, więc nie musisz się stresować.

Red dołączy teraz do kobiecej drużyny - Final Fantasy VII Remake: Deliverance from Chaos - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Red dołączy teraz do kobiecej drużyny. Biegnijcie na dół, a następnie nakaż Redowi przejść na drugą stronę. Dołącz do niego i pociągnij za wajchę, która odblokuje pomost do głównej platformy. Skorzystaj z dźwigni 04, a następnie przełącz się na Clouda.

Biegnijcie w otworzone właśnie przejście - Final Fantasy VII Remake: Deliverance from Chaos - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Biegnijcie w otworzone właśnie przejście. Przejdź wielką rurą dalej, a natkniesz się na wroga - Swordipede. Ten przeciwnik jest dość irytujący, gdyż ataki mieczem Clouda będą w większość nieskuteczne i musisz atakować głowę wroga. Ten z kolei uwielbia używać porażających ataków, kręci się dookoła i używa wirujących ataków na zasięg całej areny.

Przeciwnik wspina się również po ścianach, co mocno komplikuje sprawy - najlepiej atakować wroga głównie z pomocą Barreta i Command Clouda - Final Fantasy VII Remake: Deliverance from Chaos - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Przeciwnik wspina się również po ścianach, co mocno komplikuje sprawy - najlepiej atakować wroga głównie z pomocą Barreta i Command Clouda. Gdy odbierzesz mu sporo życia, wróg ucieknie do góry - gdzie będziesz kontynuował walkę jako Aerith i Tifa.

Przebieg walki jest podobny, z tą różnicą, że wróg co jakiś czas robi wirujący atak dookoła platformy, który trudno uniknąć, ze względu na ograniczony zasięg widzenia - Final Fantasy VII Remake: Deliverance from Chaos - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Przebieg walki jest podobny, z tą różnicą, że wróg co jakiś czas robi wirujący atak dookoła platformy, który trudno uniknąć, ze względu na ograniczony zasięg widzenia. Lecz się z pomocą Aerith, skup się na potężnych zaklęciach materii i wykonuj swoje najsilniejsze ataki po wirującym ataku, gdy wróg leży osłabiony.

Po walce, idź do windy i przesuń właz, a drużyna w końcu będzie w komplecie.

The Ominous Trail

Jedź windą do góry, a następnie idźcie szlakiem rozlanej substancji - Final Fantasy VII Remake: Deliverance from Chaos - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Jedź windą do góry, a następnie idźcie szlakiem rozlanej substancji. Gdy będziesz gotowy, kieruj się na dach, gdzie rozegrają się dość trudne walki - dobrze wyposaż swoją drużynę. Biegnij do President Shinra, który zwisa z dachu, by obejrzeć kolejne scenki.

Czeka cię teraz walka z bossem - Jenova Dreamweaver - Final Fantasy VII Remake: Deliverance from Chaos - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Czeka cię teraz walka z bossem - Jenova Dreamweaver. Opis walki z bossem odnajdziesz na osobnym rozdziale poradnika FF7r.

The Showdown / The Great Escape

Odnów zapasy w sklepie i przygotuj się na kolejne dwie walki z bossami - Final Fantasy VII Remake: Deliverance from Chaos - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Odnów zapasy w sklepie i przygotuj się na kolejne dwie walki z bossami. Pierwsza z nich to walka z Rufusem, którą samodzielnie stoczy Cloud. Wyposaż bohatera w Healing Materia i Elemental Materia + Lightning Materia. Drugie, trudniejsze starcie to z Arsenalem. Obie walki zostały opisane w dziale Bossowie.

Po wszystkim, obejrzysz długie scenki i zakończysz rozdział.