Final Fantasy VII Remake: The Day Midgar Stood Still - solucja Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na kolejnej stronie poradnika do FF7 Remake przeczytasz solucję rozdziału 15 gry - The Day Midgar Stood Still. Cloud, Tifa i Barret wyruszają, by uratować Aerith z rąk Shinry. Czeka ich wspinaczka w górę i walka z żołnierzami Shinry.

A Broken City / The Climb

Idź przez miasto i przeciśnij się pod kolumną - Final Fantasy VII Remake: The Day Midgar Stood Still - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Idź przez miasto i przeciśnij się pod kolumną. Przywitają cię wrogowie - Byobapolisy, Cerulean Drake i inne maszkary. Użyj grappling gun, by przeskoczyć dalej, a zjawią się nowi wrogowie - 3-C Soldier. Po walce podnieś radio i pozwól Cloudowi porozmawiać z operatorem.

1 - Final Fantasy VII Remake: The Day Midgar Stood Still - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
Dalsza droga to jedna wielka walka, wraz z przerwami na użycie haku - Final Fantasy VII Remake: The Day Midgar Stood Still - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Dalsza droga to jedna wielka walka, wraz z przerwami na użycie haku. Starć będzie dużo, więc lecz się między starciami i dbaj o swoje rezerwy MP.

The Path to Greater Heights

W końcu dotrzesz do sekcji, która patrolowana jest przez Valkyrie - Final Fantasy VII Remake: The Day Midgar Stood Still - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W końcu dotrzesz do sekcji, która patrolowana jest przez Valkyrie. Musisz czekać, aż wróg uspokoi się z ostrzałem, a następnie szybko przebiec za kolejną osłonę. Po pewnym czasie dotrzesz do schodów, którymi uda ci się przejść dalej.

In Hot Pursuit / To the Top of the Plate

Po kolejnych walkach w końcu dotrzesz do mostu i ponownie pojawi się Valkyria - Final Fantasy VII Remake: The Day Midgar Stood Still - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po kolejnych walkach w końcu dotrzesz do mostu i ponownie pojawi się Valkyria. Uciekaj przed nią, a po chwili rozpoczniesz pełnoprawny pojedynek z tym przeciwnikiem. Opis walki z tym bossem, na oddzielnej stronie poradnika. Po starciu, rozdział dobiegnie do końca.